7 Reacties

3 jaar geleden

Ik had een standaard versie gekocht, maar die past dus niet op het raam 🫠 Specifiek voor de auto zit je zo boven de honderd euro, vind dat ook wel veel van het goede.. (mercedes a) Voor nu heb ik steeds een hydrofiele of flanellen luier tussen de deur geklemd 🤷‍♀️ Lees meteen even mee 😊

3 jaar geleden

Ik kan zo even geen linkje meer vinden maar bij de Aldi hadden ze laatst een handige zonnescherm (universeel) dat je zo over je autoraam kan klikken!

3 jaar geleden

Mijn man heeft ze besteld op Ali, voor 20 euro speciaal voor onze auto dus wat perfect

3 jaar geleden

Wij hebben gewoon van die standaard zwarte met in het midden een zuignap die je bij action, maar ook bij babypark kan komen. Wij hebben achter grote ramen, dus per raam zitten er gewoon 2 op😂

3 jaar geleden

Car schades of privacy schades bestellen , bedekken het gehele raam en is een set voor alle achterramen. Je kan er gewoon doorheen kijken en de zon inval is minder , plus de ramen kunnen nog open en functioneren ze ook als hor. Mijn partner heeft ze meteen gekocht voor de nieuwe auto. Geloof een setje 100 eu maar het geld dubbel en dwars waard.

3 jaar geleden

Die van mamaloes zijn universeel en nu in de sale