13 Reacties

één jaar geleden

Hier nog eentje, puntje van har tong steekt altijd uit 😂 ze heeft ook een erg lange tong, consultatie bureau zegt dat meer baby’s dit hebben, geen zorgen 😁🤗

één jaar geleden

Haha, niet te veel van denken. Het is een baby, die doen van alles zonder het door te hebben. Wel heel schattig🤗

één jaar geleden

Als je je zorgen maakt, kan je altijd langs de huisarts gaan! Dan baseer je het niet op je verhalen van Google.

één jaar geleden

Ons zoontje doet dit ook sinds enkele dagen de hele tijd! Ik vind het vooral grappig en denk dat hij gewoon zijn tong heeft ontdekt 👅😛

één jaar geleden

Bij mijn baby was dit een fase. Ook leuk voor hem om te doen omdat mama en papa als gekke bekken ook hun tong uitdtaken. :)

één jaar geleden

Hier ruim 7 mnd en hij ‘voelt’ bijna altijd met zijn tong over zijn tandje. Dus je ziet vaak zijn punttongetje. Hij hangt er niet helemaal uit. 😄

één jaar geleden

Reactie op Madelin2

Hier ruim 7 mnd en hij ‘voelt’ bijna altijd met zijn tong over zijn tandje. ...
Beetje dit idee

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook een tijdje gedaan, denk dat het gewoon een fase is. Nu doet hij het niet meer, duurde een week of 2 en volgens mij was dat na een sprongetje dat hij het begon te doen

één jaar geleden

Hier ook een kleintje van 7 maanden dat dat aldoor doet! Ik weet niet beter dan dat het goed is voor de spraakontwikkeling. Ze leren zo hun tong gebruiken. Ik maak me geen zorgen hoor!

één jaar geleden

In hoeverre steekt je baby zijn tong uit? Ver? In een puntje? Of een beetje tussen de lippen? Kan ook grote amandelen zijn?

één jaar geleden

Ons zoontje heeft dit ook een hele tijd gedaan rond die leeftijd. Is volgens mij gewoon iets dat ze ineens ontdekken en leuk vinden vaak geef je dan ook reactie op dat supr schattig snoetje met dat tongetje en vinden ze het leuk om zo reactie uit te lokken🤭

één jaar geleden

Als je je zorgen maakt zou ik wel even langs de dokter gaan. Het kan natuurlijk iets onschuldigs zijn zoals tandjes die doorkomen, maar het kan ook iets ergs zijn, dat wil je natuurlijk uitsluiten. Mijn kleine meisje bleek een tumor te hebben, die kans is natuurlijk heel klein, maar je wilt het natuurlijk uitsluiten. Zij kon ook haar hoofdje niet goed omhoog houden. Hoop met heel mijn hart dat het meevalt bij jullie! X

één jaar geleden

Ja ik maak me Geen zorgen maar hij doet het al weken … de hele dag 😰😅