25 Reacties

3 jaar geleden

Tip: koop een deryantentje. (Wel de Peuter variant want daar kun je langer mee doen) Is heel klein dus kun je met gemak meenemen in de koffer. Je baby'tje ligt dan in de schaduw en er komen geen insecten e.d. in de slaapcabine.

3 jaar geleden

Tentje is overigens alleen makkelijk bij het strand/zwembad. Niet in het restaurant 😅

3 jaar geleden

Ja zo’n tentje hebben we idd liggen! Die nemen we zeker mee. Dank je wel!

3 jaar geleden

Onze dochter (was toen bijna 3 maanden) heeft veel in de kinderwagen geslapen of op een bedje bij het zwembad/zee op een hydrofiele doek. Ook in een restaurant sliep ze altijd prima in de kinderwagen!

3 jaar geleden

Wij gaan aankomende vrijdag vliegen naar Curaçao met onze baby van 3,5 maand! Hij is normaal gesproken heel makkelijk en lacht de hele dag dus ik hoop dat het mee valt allemaal!🙈😊 Wij hebben zo’n Deryan tentje inderdaad ook. Voor in het vliegtuig zo’n Deryan airtraveller matrasje. Ik ben zeer benieuwd of dat handig gaat zijn. Ook hebben wij een buggy gekocht die je vanaf de geboorte mag gebruiken zodat we niet de hele reiswieg en het onderstel van de kinderwagen mee hoeven nemen. In een restaurant doen we hem denk ik in de maxi cosi (met zo’n dooky cover erover zodat het een beetje donker is en hij makkelijker slaapt), als er ergens plek is in dat tentje, maar dat lijkt me niet echt handig en anders in de buggy. Deze kan helemaal plat en heeft een grote zonnekap! We nemen ook een gele zwemband mee van bestway (dat is het merk geloof ik) dus dat lijkt me ook leuk voor even in de zee of zwembad als het water niet te koud is. Verder gaat de Draagzak mee en leuke boekjes etc. Ook een universeel muskietennet die over de buggy kan en bijvoorbeeld over het bedje die klaar staat in het huisje. Ohja en natuurlijk een UV pakje, zwemluiers en petje. Ook genoeg extra reserve spullen meenemen van spenen etc.. dat was het denk ik wel zo ongeveer Hahah! Ik zal vast nog iets vergeten te benoemen aangezien we uiteindelijk toch aardig wat meenemen voor hem haha!🙈

3 jaar geleden

Wasbare zwemluier meenemen!

3 jaar geleden

Reactie op EK123

Wij gaan aankomende vrijdag vliegen naar Curaçao met onze baby van 3,5 maan ...
Welke buggy hebben jullie?

3 jaar geleden

Reactie op EK123

Wij gaan aankomende vrijdag vliegen naar Curaçao met onze baby van 3,5 maan ...
Wat een heerlijk vooruitzicht!! Ik ben inderdaad ook benieuwd welke buggy jullie meenemen. Mag je trouwens een buggy én een maxi cosi meenemen?

3 jaar geleden

Reactie op januari2020

Wat een heerlijk vooruitzicht!! Ik ben inderdaad ook benieuwd welke buggy j ...
Curaçao is echt zo leuk 🥰

3 jaar geleden

Welke buggy hebben jullie?
Wij hebben de maxi cosi Mara buggy! Super fijn vinden wij en ook niet te ‘duur’.

3 jaar geleden

Reactie op januari2020

Wat een heerlijk vooruitzicht!! Ik ben inderdaad ook benieuwd welke buggy j ...
Wij hebben de maxi cosi Mara buggy! Super fijn en een mooie prijs. Wij hebben een maxi cosi gehuurd daar waar we zelf een universele maxi cosi hoes in zullen doen voor de hygiëne, maar ik dacht dat we een maxi cosi en buggy mee mochten nemen zolang het samen maar niet meer dan 10 kg weegt. Ja, Curaçao is echt fantastisch!!😍🥰

3 jaar geleden

Reactie op EK123

Wij hebben de maxi cosi Mara buggy! Super fijn en een mooie prijs. Wij hebb ...
Ah daar twijfelde ik over om die te kopen maar daar kan de baby goed in liggen? Alvast een hele fijne vakantie!

3 jaar geleden

Reactie op EK123

Wij hebben de maxi cosi Mara buggy! Super fijn vinden wij en ook niet te ‘d ...
Ik had deze ook al opgeslagen! Denk dat ik die ook ga aanschaffen. Via waar heb je het besteld?

3 jaar geleden

Ik had deze ook al opgeslagen! Denk dat ik die ook ga aanschaffen. Via waar ...
Ik zojuist op pink or blue.nl. Wanneer ga jij? Kunnen we misschien ervaringen delen 😃

3 jaar geleden

Wij zijn met onze dochter van 8 weken naar Tenerife geweest en ze sliep in de reiswieg van de kinderwagen was echt ideaal. Savonds slaapzakje aan en ze viel zo in slaap konden wij uiteten. Bij het zwenbad sliep ze ook in de kinderwagen. Eigenlijk bijna de gehele dag als ze wakker was hing ik wat speelgoed op of ze lag lekker onder de parasol. We hadden de reiswieg mee in een prampack ideaal want hier konden ook veel andere spullen bij (aankleedkussen, voedingskussen en luiers) op de luchthaven haar in de draagzak gedaan

3 jaar geleden

Reactie op joejoeee1993

Wij zijn met onze dochter van 8 weken naar Tenerife geweest en ze sliep in ...
Wij gaan ook naar Tenerife maar bij bagage staat een buggy en handbagage voor de baby. Wij hebben vrij grote kinderwagen (Joolz), kan ook niet vinden dat je die extra kan bij boeken. Waar vlogen jullie mee?

3 jaar geleden

Reactie op januari2020

Wij gaan ook naar Tenerife maar bij bagage staat een buggy en handbagage vo ...
Wij vlogen met vueling. Hebben hem ingecheckt bij de afwijkende baggage hoefde hier niks vooraf over te melden of bij betalen

3 jaar geleden

Reactie op januari2020

Wij gaan ook naar Tenerife maar bij bagage staat een buggy en handbagage vo ...
Wij hebben een Joolz. Heb hem in de prampack gedaan omdat ik niet wilde dat hij zou beschadigen. Hij is niet gewogen ofzo dus was blij dat ik er extra spullej bij had gedaan

3 jaar geleden

Reactie op joejoeee1993

Wij hebben een Joolz. Heb hem in de prampack gedaan omdat ik niet wilde dat ...
Ik zie dat tot 10 kilo gratis mee mag maar dan gaat hij wel bij de rest van de koffers. Nu gezien het drama qua bagage nog maar even kijken wat ik kies. Zou zonde zijn als ik m’n kinderwagen verlies, dan toch liever de buggy😅

3 jaar geleden

Wij zitten nu op Gran Canaria met onze zoon van vandaag 3 maanden oud. Hebben onze Joolz Geo wandelwagen meegenomen, daar slaapt ie ook z'n dutjes in. Verder zwemluiers en luiers, een zwemcape om in op te drogen, en genoeg Nutrilon in de handbagage voor de hele vakantie.