33 Reacties
3 jaar geleden
Wij gaan in september 1,5e week naar centerparcs 😂 hopen dat hij dan nog 1 dutje doet en kan lopen. Dan hebben we iets meer vrijheid. Plus zwembad, kinderboerderij en speeltuinen allemaal dichtbij. Hij blij, wij blij. Heb 1x met hem gevlogen en dat doe ik voorlopig niet weer 😁
3 jaar geleden
Ik ben net naar een nieuwe baan in het onderwijs gegaan en mn man kan nu geen vrij meer krijgen in de zomervakantie (gelukkig volgend jaar wel voorrang!). Dus wij gaan nu hoogstwaarschijnlijk;
Rond 1e verjaardag in april een lang weekend naar Landal. Ook in december gedaan en beviel ons zó goed!
In de herfstvakantie 8 dagen naar de Canarische Eilanden.
En met wat dagen wisselen kan man misschien net 6 a 7 dagen achter elkaar vrij zijn in de zomervakantie. Dan hopen we nog die dagen misschien naar Duitsland of Belgie oid te gaan. Even eruit hopelijk 🙈 En anders leuke dagjes weg in Nederland is ook hartstikke leuk!
3 jaar geleden
Reactie op dinaloki
Waarom niet meer?😬
Hij sliep niet onderweg, was helemaal over zn toeren. Tijdens de landing last van zn oortjes dus krijste alles bij elkaar. Daar nog 4 vd 7 dagen koorts en na afloop oorontsteking en hele ritme aan gort waardoor hij niet meer sliep overdag. Ik sla ff over😂
3 jaar geleden
Reactie op BabyboyL
Ik ben net naar een nieuwe baan in het onderwijs gegaan en mn man kan nu ge ...
Mag ik vragen hoe het zit met de babyproofheid van de huisjes? Ik weet dat ze speciale bungalows hebben voor babies met bedjes en stoeltjes etc. Maar zijn de "gewone" huisjes ook babyproof qua stopcontacten en andere dingen die ze kunnen omgooien/kapotmaken of kunnen bezeren, keuken etc?
3 jaar geleden
Reactie op Reinaa
Mag ik vragen hoe het zit met de babyproofheid van de huisjes? Ik weet dat ...
Wij hadden een 'gewoon' huisje! Hier zat ook al gewoon een campingbedje en hoge stoel bij. Super handig (al ben ik vies aangelegd dus gebruikte wij ons eigen campingbedje😂).
Maar de stopcontacten waren niet afgeschermd maar zaten wel zo dat ie er eigenlijk toch niet bij kon, of dat het zo lastig was dat wij er echt rúim van te voren bij waren. Verder was het gewoon net als hoe het bij ons thuis is, staan wel dingen die ze kunnen omgooien maar hebben we thuis ook en bewust ook zodat we hem het kunnen leren het niet te doen😉. Maar er waren genoeg plekken waarbij we die spullen eventueel hoog konden zetten!
De keuken enzo zit natuurlijk geen kinderslot op maar moet zeggen dat alles wat gevaarlijk was, zo hoog was dat ie er bij pas gaat kunnen als ie zelf een jaar of 3 is😂
Wij gaan dus weer voor een normaal huisje, was echt top!
3 jaar geleden
Volgende week naar Jamaica met onze zoon (10mnd) en onze tiener dochters(15 en 13). Alles al ingepakt, watersling, zwemkleding met uv bescherming, blender om elke dag verse fruit te kunnen geven, babyfloat en potjes voor avond maaltijd.
10,5 uur vliegen is lang maar we verwachten een makkelijke vlucht ✈️
3 jaar geleden
Reactie op LisaWee
Jaa goede!
Wij willen in oktober 2 weken weg, met dan kind van 1,5 en 3 j ...
Zuid Spanje kan nog prima weer zijn! Vaak nog 20-25 graden. Perfect voor die kleintjes!
3 jaar geleden
Wij gaan in augustus weer naar Portugal. Super fijn land met lieve mensen! Zitten dan in een Quinta, soort familie B&B met klein zwembadje en dichtbij zee. Vliegen is ons vorig jaar goed bevallen en Lissabon is met 2,5 uur goed te doen.
3 jaar geleden
Wij zijn 2 weken terug naar Portugal geweest, was top. Lieve mensen en heerlijk weer. Qua vliegen prima, had niet langer gehoeven. Hij was druk met wiebelen, raamluikje open en dicht doen, boekjes uit de stoel halen, en moest druk opletten dat hij niet t haar van de buurvrouw voor ons te pakken kreeg 🫣 haha.
3 jaar geleden
Reactie op StephanieG88
Zuid Spanje kan nog prima weer zijn! Vaak nog 20-25 graden. Perfect voor di ...
Let in Spanje wel op met etenstijd. Restaurants gaan savonds pas open om 8 uur. Dat was voor ons toen wel echt een probleem met bedtijd van de kleine. Misschien is dat niet overal, maar hou er rekening mee.
3 jaar geleden
Reactie op Tt89
Let in Spanje wel op met etenstijd. Restaurants gaan savonds pas open om 8 ...
Daar hadden wij in Italië ook last van in oktober. Uiteindelijk hebben we elke dag buiten de deur geluncht en dan voor savonds gewoon hapjes uit de supermarkt in ons appartement gegeten (baby al op bed, lekker relaxed tafelen 😊). Appartement met keuken en ten minste 1 aparte slaapkamer is dan wel echt een must.
3 jaar geleden
Wij gaan begin oktober naar Spanje, we zitten dan in een vakantiehuis met zwembad. Maar onze zomervakantie is eind juli, hier moeten we nog iets voor uitzoeken. We willen graag glamping in Italië of Frankrijk.