10 Reacties
4 jaar geleden
Ik had een hond (maltezer) van 2 met artrose.(hopelijk schrijf ik het zo goed)hier had ze medicatie voor, later bleek dat ze ook kk had wat uitgezaaid was. Heb der in laten slapen. Die dag kwam ik toen der achter dat ik pas zwanger was, terwijl me man en ik toen nog geen eens drie maanden met elkaar gingen. Dit is bijna 12 jaar geleden.
4 jaar geleden
Ach wat ontzettend heftig! Ik heb geen huisdieren maar wat een mix van emoties voor jullie. De mix van emoties wat sowieso al normaal is voor een kraamweek is voor jullie zoveel heftiger. Laat het er vooral zijn, gun jezelf alle ruimte voor je emoties. Als het verdriet er is dan mag dat er zeker zijn, dat maakt niet dat je niet gelukkig zou zijn om je dochter, en als je blij bent maakt dat niet dat je niet rouwt om jullie hond. Probeer er samen mee om te gaan, op jullie manier! Dan doe je het goed! Veel kracht voor jullie!
4 jaar geleden
Ik leef heel erg met je mee! Verschrikkelijk.
Onze kat was tijdens mijn zwangerschap vermist, ik huilde heel de dag door en had veel stress waardoor ik ongerust was van t effect daarvan op ons kindje. Ik had met mezelf afgesproken hoeveel dagen ik mocht 'rouwen' en dat ik me daarna weer ten volle op onze dochter zou richten. Misschien ook een idee voor jou?
In ieder geval, wees lief voor jezelf en geef jezelf de tijd om naast je geluk opl tijd te nemen om te rouwen.
Sterkte.
4 jaar geleden
Jeetje wat heftig. Wij zijn vorig jaar onze hond verloren en dat was los van de kraamweek. Dat vond ik al heel heftig, laat staan deze situatie. Heel veel sterkte
4 jaar geleden
Naar zeg zoiets kun je er in de kraamweek echt niet bij hebben . Zowel jij met alle hormonen en ook voor je man die allemaal extra taken krijgt. Heel veel sterkte. Mijn eerste kraamweek was ook helemaal niks maar de week erna was veel beter. Misschien is dat een geruststelling dat je de week erna alsnog meer focus op je meisje kunt hebben. Hoewel rouw dat heeft sowieso tijd nodig en gun jullie zelf die tijd ook
4 jaar geleden
Oh wat vreselijk!!!馃槶 Ik zou ook helemaal van de kaart zijn, het is 1 van m鈥檔 grootste nachtmerries (mijn beestjes zitten nu tijdelijk in pension gedurende bevalling/kraamweek) Heel veel sterkte met het verlies! Zo begrijpelijk dat je tussen geluk en rouw in zit.. laat er ruimte zijn voor beiden馃尮
4 jaar geleden
Wat vreselijk. Hier ook dierenrechten gehad in de kraamweek, waarvan ik ook bang was dat het t einde zou zijn van de hond. Herder is al op leeftijd (11) en liep (na bezoek van een paar Andr茅 jonge honden) erg mank achter en een dikke poot maar kreeg ook koorts, rilde over zijn hele lijf en was echt ziek. Dit 2 dagen na de bevalling. Ik kon fysiek gezien echt nog niet naar de da en is mijn vriend gegaan, maar als het had gemoeten was ik zelfs die 10km erheen gelopen.
Gelukkig is t hier goed gekomen maar herken je verdriet. Heel veel sterkte. Je mag verdrietig zijn en rouwen erom. Dit is t laatste dat je je had voorgesteld in je kraamweek.