Ik had het zelf in huis gehaald. Na de geboorte gevraagd of mijn broertje en schoonzusje de slingers en raamsticker konden ophangen. Mijn ouders hebben een bord voor in de tuin geregeld en deze geplaatst!
Ik wilde het oude bord dat mijn ouders voor mijn geboorte in de tuin hadden staan.
Maar toen kreeg ik te horen van mijn ouders dat ik niets mag regelen, dat hun het doen. 😁
Ik had er zelf helemaal niet bij stil gestaan, maar de ochtend na de bevalling hebben mijn ouders voordat ik het überhaupt doorhad de woonkamer versierd 🥰
Wij hebben het ook zelf gekocht! Wij hebben een raam slinger met "hoera een meisje" en een slinger met haar naam. Daar naast in de woonkamer twee slingers om de kaartjes aan te hangen.
Vorige keer had een vriendin van me het huis versiert toen we terug kwamen was alleen niet helemaal mijn stijl dit keer heb ik alvast de versiering in huis gehaald 🙈🙈 iets met dankbaar en ondankbaar ?? Heb alleen ook een strik voor op de deur maar ze snappen niet hoe deze bevestigt moet worden dus ik denk daarbij dat zelf mag gaan doen 🤪
Dit hebben wij 🥰🥰 zelf opgehangen samen met mijn vriend toen we net terug kwamen uit het ziekenhuis 🙈 kraamverzorgster was wel een beetje boos 🤪 had ik niet mogen doen