4 Reacties

3 jaar geleden

Bon nochi, ik woon op Cura莽ao! - Ik zou een huisje huren, dan kan je ook gewoon koken en heb je meer ruimte. Bv via Micazu of AirBnb. Je hebt mooie villa's of appartementen! Of kijk bv bij de Mondi Lodge. Tenzij je echt direct aan zee wil, dan is een hotel/resort een betere optie. - Auto huren! Tenzij je alleen strand wil doen in een resort. Je komt anders nergens namelijk (of met n dure taxi, is minder gebruikelijk). - Je mag autostoeltje en buggy meenemen in t vliegtuig. Doe je dat niet, dan kan je via de speelotheek ook e.e.a. huren (ook speelgoed bv). Kijk op hun Facebook pagina! Verder raad ik een buggy wel aan, ookal loop je hier geen kilometers; een draagzak niet (te heet, tenzij je van hiken in de natuur houdt, dan is dat de enige optie). Een goeie babyproof muggenspray is fijn, en zonnebrandcr猫me natuurlijk!

3 jaar geleden

Ennn veel plezier, natuurlijk!!!

3 jaar geleden

Overigens zijn er genoeg leuke en lekkere plekken om koffie te drinken of uit ontbijten/lunchen/eten te gaan! Mochten jullie geen zin hebben om te koken.

3 jaar geleden

Yes wij zijn in Mexico geweest met baby 6 maanden. Een buggy! Super handig, want draagzak was erg warm. Draagzak wel mee het vliegtuig in, want je buggy krijg je pas bij de bagage terug. Wij hadden maxicosi ook ingecheckt. Een deryan tentje om in te slapen. In het vliegtuig hadden we een deryan airtraveller zodat ie daar ook kon slapen. Hapjes kochten we gewoon daar, beetje fruit enz. De jetlag die kant op viel reuze mee, binnen 2 dagen helemaal in het ritme 馃槉 terug duurde deze wel iets langer. Heel veel plezier!!