9 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben vóór de douane onze thermosfles leeggegooid omdat we dachten dat we maar 100ml mee konden nemen, maar kregen toen van dat vrouwtje te horen dat dat helemaal niet hoefde🤓, was een oude regel blijkbaar, flesjes en thermoskan mocht gevuld gewoon mee. Wij vlogen ook met transavia maar wel vanaf Eindhoven.
Uiteindelijk hebben we na de douane bij een koffiehoekje de thermosfles weer gevuld met kokend water en ons gewone flesje met kraanwater 💁♀️. Ik zou het dus gevuld meenemen. Stel dat je hem moet legen dan kun je hem na de douane net zo makkelijk weer vullen! Geen stress, water is overal.😃
3 jaar geleden
Reactie op Vlinder4
Je kan toch water krijgen in het vliegtuig.
Ik gebruik water van de Aldi. Ik heef ze geen ander water. Geeft problemen met haar buik.
3 jaar geleden
Even nog te verduidelijking.
Ik neem water mee van thuis, van de Aldi. Ik kan/wil dus na de douane geen ander water voorzien.
Ze drinkt dit al sinds geboorte en anders krijgen we problemen met ander water.
Anders was het dus allemaal wel makkelijker erna ‘zoveel als ik wil’ te voorzien. Maar het gaat inderdaad echt om meegenomen water van thuis. Zelfs niet eens gekookt want dat doe ik niet.
3 jaar geleden
Hey, je mag als het goed is meerdere flesjes water meenemen. Als het maar niet de 100ml per flesje overschrijdt. Heb je mooie kleine flesjes waar je het in kunt doen?
Ik zou absoluut niet het gekookte water van boord geven. Dat water komt uit de tank van het vliegtuig en die wordt eigenlijk vrijwel nooit, volgens mij zelfs helemaal niet gereinigd. 😅😂 en overal op de wereld met water opgevuld.
3 jaar geleden
Reactie op xmammie🌸
Hey, je mag als het goed is meerdere flesjes water meenemen. Als het maar n ...
dat is inderdaad al duidelijk ‘per fles’ ik neem er gewoon een hoop mee dat ik aan boord kan overkappen tot de hoeveelheid ik nodig heb voor haar flesje ☺️. Ze moet voor we vliegen nog krijgen (optijd aanwezig zijn) en als we landen ook dus met maar Max 100 kom ik niet toe hoor 😅
3 jaar geleden
Je mag tegenwoordig gewoon flesjes water meenemen. Dit ks een nieuwe regel!