42 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een grijze van Jollein gescoord op Vinted.

4 jaar geleden

Ik twijfel nog heel erg of ik voor in auto stoeltje nog een voetenzak moet aanschaffen of een dekentje ga gebruiken. Ook omdat het in april natuurlijk niet meer extreem koud is. Maar geen idee wat handiger is…

4 jaar geleden

Reactie op lisvdberg

Ik twijfel nog heel erg of ik voor in auto stoeltje nog een voetenzak moet ...
Inderdaad ik ook! Heb nu een wikkeldeken en nog evt extra dekentje en denk eigenlijk dat een voetenzak voor april niet persee hoeft.

4 jaar geleden

Ik heb de Jollein waffle voetenzak van 3 jaar geleden nog van mijn zoontje. In mint kleur. Deze ga ik weer gebruiken voor mijn dochter. Deze van de link is bijna hetzelfde (en in crème kleur)😁 https://www.bol.com/nl/p/jollein-voetenzak-voor-autostoel-kinderwagen-basic-knit-nougat/9300000043098271?referrer=socialshare_pdp_androidapp

4 jaar geleden

In de herfst en winter liggen ze ook nog in de maxicosi dus lekker warm dan en de eerste weken ook

4 jaar geleden

Ik heb deze gehaald. Geen idee of het praktisch is en ik het veel gebruik maar vind het gewoon zo leuk 🥰 https://www.meycobaby.com/voetenzak-cheetah-forest-green-40x82cm/2740011

VRIEND

4 jaar geleden

Wij hebben deze! ☺️

4 jaar geleden

Jollein Brick Velvet Storm Grey, heerlijk zacht en besteld via van asten babystore

4 jaar geleden

Reactie op Merel2

Wij hebben deze! ☺️
Wij hebben deze ook👍

4 jaar geleden

Ik heb die van Little Dutch. Ik persoonlijk vind deze super mooi en lekker warm

4 jaar geleden

Reactie op Rss176

In de herfst en winter liggen ze ook nog in de maxicosi dus lekker warm dan ...
Deze hebben wij ook!

4 jaar geleden

Wij hebben deze van Jollein😍!

4 jaar geleden

Ik heb het wikkeldeken bunny nougat van jollein gekocht. Prijs is rond de 35 euro, afhankelijk op welke website je het koopt. Leek mij handig omdat het lekker warm is, maar je het toch open kan leggen moest het te warm zijn.

4 jaar geleden

Eentje van first

4 jaar geleden

Reactie op SFN

Ik heb het wikkeldeken bunny nougat van jollein gekocht. Prijs is rond de 3 ...
Wij hebben deze ook, zo leuk!

4 jaar geleden

Reactie op Rss176

In de herfst en winter liggen ze ook nog in de maxicosi dus lekker warm dan ...
Deze wil ik ook! Twijfel alleen of ik het lang kan gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op SFN

Ik heb het wikkeldeken bunny nougat van jollein gekocht. Prijs is rond de 3 ...
Zoiets zocht ik ook😍 heb mega veel van jollein dus laat ik het allemaal bij jollein houden! Ik ga even op onderzoek uit, dankje!