Ha allemaal,
Na 1,5 jaar proberen om zwanger te worden zouden we eind augustus starten met IUI. Dit is nu niet meer nodig want ik ben 5+4 weken zwanger en we zijn er super blij mee!
Donderdag 26 augustus start ik weer als docent. Elk jaar gaan we een paar dagen voor de start van het schooljaar naar de efteling met drie leuke en goede collega's (op dinsdag 24 aug). Vooral in de achtbanen vinden wij leuk. Nu ben ik op dat moment 8 weken zwanger en heb ik pas de dag erna de eerste echo. Ik heb gelezen dat je niet in achtbanen mag als je zwanger ben, dit heeft voornamelijk te maken met de bloeddruk die kan stijgen voor de baby.
Ben nieuwsgierig of het klopt dat je ook al ben je nog maar 8 weken zwanger, dat je niet in bepaalde attractie mag? En welke geloofwaardige smoes kan ik verzinnen dat collega's niet denken huh waarom ga jij niet? Ik denk dat ik helemaal moet afzeggen dan elke keer voor een attractie een smoes moet verzinnen. Ik wil ze overigens nog niks vertellen over de zwangerschap dus dat is geen optie.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Liefs Anouk
Aller eerst Gefeliciteerd! 🥳
Ik dacht, misschien kun je zeggen dat je last hebt van “evenwichtsstoornis”. Klinkt heftig, of iets wat er mee te maken heeft en je daar niet lekker op gaat als je in een achtbaan moet!
Als dit logisch klinkt tenminste😅
Succes! 🍀
Ik ben gister naar een pretpark geweest, ik heb gezegd dat ik het toch ineens niet durfde.. Meeste attracties staat ook bij of je er in mag als je zwanger bent. Is lastig maar ik wilde geen risico nemen…
Ik heb net mijn verloskundige even gebeld voor advies. Zij gaf aan dat het met 6 weken zwangerschap echt geen probleem is om in een achtbaan te gaan. De baby is nog zo mini en zit nog helemaal veilig achter je schaambot. Ook kun je er geen miskraam door krijgen. Dus ik ben gerustgesteld en ga gewoon mee donderdag ;)