10 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg. Ik heb hetzelfde probleem

4 jaar geleden

Ik heb volgende week toevallig hetzelfde ga zeggen dat ik migraine aanval had de dag ervoor en daardoor niet in de achtbanen wil

4 jaar geleden

Aller eerst Gefeliciteerd! 🥳 Ik dacht, misschien kun je zeggen dat je last hebt van “evenwichtsstoornis”. Klinkt heftig, of iets wat er mee te maken heeft en je daar niet lekker op gaat als je in een achtbaan moet! Als dit logisch klinkt tenminste😅 Succes! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op sill1994

Aller eerst Gefeliciteerd! 🥳 Ik dacht, misschien kun je zeggen dat je las ...
Thanks! Ik ga het meenemen!

4 jaar geleden

Reactie op Merel1234

Ik heb volgende week toevallig hetzelfde ga zeggen dat ik migraine aanval h ...
Ohja ook een goede!

4 jaar geleden

Ik ga de 12e naar de efteling met collega's en inderdaad... Ik twijfel ook enorm of ik meega en wat ik ga zeggen...

4 jaar geleden

Ik ben gister naar een pretpark geweest, ik heb gezegd dat ik het toch ineens niet durfde.. Meeste attracties staat ook bij of je er in mag als je zwanger bent. Is lastig maar ik wilde geen risico nemen…

4 jaar geleden

Reactie op JJ28

Ik ga de 12e naar de efteling met collega's en inderdaad... Ik twijfel ook ...
Ja lastig is het he! Aangezien ik altijd overal in gaan zit ik er erg aan te denken om de dag te cancellen met een reden..

4 jaar geleden

Verzet de datum naar het moment dat je uit de kast wil komen! Dan kan je nog steeds mee maar 'hoef' je niet in de achtbanen. Have Fun!

4 jaar geleden

Ik heb net mijn verloskundige even gebeld voor advies. Zij gaf aan dat het met 6 weken zwangerschap echt geen probleem is om in een achtbaan te gaan. De baby is nog zo mini en zit nog helemaal veilig achter je schaambot. Ook kun je er geen miskraam door krijgen. Dus ik ben gerustgesteld en ga gewoon mee donderdag ;)