8 Reacties

8 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt rond half 8 en is tussen half 7 en 7 weer wakker. Afgelopen tijd was dit vaak rond 6.. nu blij met deze tijden

8 maanden geleden

Rond 19:00 naar bed en is dan tussen 06:00-06:30 wakker

8 maanden geleden

Tussen zeven en half 8 naar bed en rond half 8 wakker. Als het later wordt dan half 8 dan wordt hij juist vroeger wakker

8 maanden geleden

Ons zoontje gaat rond 19.30 uur naar bed en slaapt dan om 20.00 uur tot 6 uur maar is vaak ook om 5.30 uur wakker

8 maanden geleden

Rond 20.00 naar bed en meestal tussen 7.30-8.00 wakker

8 maanden geleden

Ik heb al maanden een schemerlamp op 6.30 in de week en 7.00 uur in het weekend staan. Als die aangaat komt hij naar me toe en eerder niet. Sinds ik daarmee werk gaat het supergoed en daarvoor kwam hij snachts meerdere malen en ook heel vroeg. Het werkt natuurlijk niet voor elk kind maar als je het nog niet geprobeerd hebt dan zeker de moeite waard om het te doen. Een weekje oefenen en daarna snappen ze het goed. Hier rond 18.30/19.00 naar bed en smorgens dus rond 6.30/7.00 uur wakker

8 maanden geleden

Reactie op Madelin2

Ik heb al maanden een schemerlamp op 6.30 in de week en 7.00 uur in het wee ...
Maar daarvoor slaapt hij toch niet langer of beter? Hij blijft gewoon langer in bed liggen? Of hij weet in de nacht gewoon dat hij niet ‘mag’ opstaan dus hij kan alsnog meermaals wakker zijn?

8 maanden geleden

Reactie op Kaboeki

Maar daarvoor slaapt hij toch niet langer of beter? Hij blijft gewoon lange ...
Daarvoor kwam hij gewoon vaak naar mij toe waardoor ik onrustig sliep. Sinds die timer zal hij mss nog wel eens wakker worden maaat gaat dan dus blijkbaar gewoon zelf weer liggen en slaapt verder. Ik hoor hem iig verder nooit meer, heel soms smorgens vroeg maar dan slapen we blijkbaar allemaal gewoon weer verder..