12 Reacties

3 jaar geleden

Mijn kindje heb ik toen ze 6 kg was naar maatje 3 gedaan

3 jaar geleden

Mijn dochter is nu 5 kg maar is erg lang. Sinds gisteren overgegaan naar maat 3 :)

3 jaar geleden

Mijne is 5500 gr en ik vind nr 3 en 4 persoonlijk goed zitten bij haar. 1 en 2 vallen te klein.. het is meer aankijken of het alles goed bedekt is en of het lekker comfi zit.. dit had ik bij 1&2 totaal niet

3 jaar geleden

Volg je gevoel. Als je vindt dat het te strak zit en afdrukken achter laat in de liezen, kun je beter overstappen naar de volgende luier maat. Mijn zoon schommelt qua gewicht tussen de 6,2-6,5 kg. Ik heb nog voor een aantal dagen voorraad in maat 2 en stap daarna over op maat 3.

3 jaar geleden

Ik zou naar maat 3 gaan. Ik heb nu ook maat 3 gekocht. Maak pak 2 nog op. Ons dochtertje weegt 5,5 kilo. De luiers hebben ook een overlap in kilo's op de verpakking dus ze kan ook al in 3!

3 jaar geleden

Overstappen naar maat 3. Liever een grotere dan een kleine. Vanwege de drukte van mn verhuizing had ik vorige week niet door dat mn maatje 2 pampers op was… daar lag mn jongste dochter dan met een pamper maat 6 van haar zus 😅. Ze had er geen last van

3 jaar geleden

Ik ben overgestapt toen ik het idee had dat de luier te strak/kort zat bij zijn beentjes. Hij was toen ong 6 kg geloof ik, maar hij is vooral lang. Ik overweeg nu al naar maat 4 te gaan want deze beginnen ook een afdruk op z'n beentjes achter te laten. Ik dacht vooraf echt dat je zoveel langer met een maat zou doen, maar we lijken nu elke drie weken wel een maat op te schuiven

3 jaar geleden

Volgensmij staan op de luiers altijd een maat aanduiding qua hoeveel kg. Een tip ook, als je luiers gebruikt van kruidvat huismerk kun je een dichte verpakking altijd ruilen voor een maatje groter

3 jaar geleden

Als je luiers van het merk Pampers nu in de aanbieding wilt kopen (AH, Kruidvat) zou ik kijken of je de maten kan combineren. Er zitten namelijk meer luiers in een verpakking maat 2 (40) dan in maat 3 (29). Dus dan zou maat 2 goedkoper zijn. Mits de luiers natuurlijk goed zitten

3 jaar geleden

Zoon 6,7 kilo en 64cm, merk dat maat 2 nu strak aan het worden is.

3 jaar geleden

Bij alle luiers en billendoekjes sowieso kijken op luieraanbiedingen.nl. Op die website kun je de prijs per luier zien op allerlei websites, amazon, bol, etos, kruidvat, enz.

3 jaar geleden

Wij zijn al met 5 kilo overgegaan naar maatje 3. Zat gewoon een stuk beter. Bij maatje 2 lekte hij regelmatig door ondanks regelmatig verschonen.