12 Reacties
3 jaar geleden
Volg je gevoel. Als je vindt dat het te strak zit en afdrukken achter laat in de liezen, kun je beter overstappen naar de volgende luier maat.
Mijn zoon schommelt qua gewicht tussen de 6,2-6,5 kg. Ik heb nog voor een aantal dagen voorraad in maat 2 en stap daarna over op maat 3.
3 jaar geleden
Ik ben overgestapt toen ik het idee had dat de luier te strak/kort zat bij zijn beentjes. Hij was toen ong 6 kg geloof ik, maar hij is vooral lang. Ik overweeg nu al naar maat 4 te gaan want deze beginnen ook een afdruk op z'n beentjes achter te laten. Ik dacht vooraf echt dat je zoveel langer met een maat zou doen, maar we lijken nu elke drie weken wel een maat op te schuiven
3 jaar geleden
Volgensmij staan op de luiers altijd een maat aanduiding qua hoeveel kg.
Een tip ook, als je luiers gebruikt van kruidvat huismerk kun je een dichte verpakking altijd ruilen voor een maatje groter
3 jaar geleden
Als je luiers van het merk Pampers nu in de aanbieding wilt kopen (AH, Kruidvat) zou ik kijken of je de maten kan combineren. Er zitten namelijk meer luiers in een verpakking maat 2 (40) dan in maat 3 (29). Dus dan zou maat 2 goedkoper zijn. Mits de luiers natuurlijk goed zitten