9 Reacties

4 jaar geleden

Dat zeiden ze ook tegen mij. Ik heb het dus ook niet gedaan, ondanks dat ik me wel goed voel.

4 jaar geleden

Klopt zes weken. Ook als je ongeluk krijgt je een grote kans heb dat de wond weer open gaat en idd de verzekering.

4 jaar geleden

Tegen mij zeiden ze ook zes weken. Later begreep ik dat het per verzekering verschilt en dat het in ieder geval maximaal zes weken is. Dus als je het zeker wil weten dan zou ik daar contact mee opnemen.

4 jaar geleden

Is inderdaad een verzekering verhaal. Mij werd aangeraden om je verzekering te bellen om te overleggen (nog niet gedaan)

4 jaar geleden

Mijn verzekering legt het bij mij.. hoe ik me voel en hoe de dokter er over denkt… ik vind dit heel vaag. Op de vraag: wat als ik een ongeluk krijg, ben ik dan verzekerd? Wist hij geen antwoord..

4 jaar geleden

Tegen mij zei de gynaecoloog specifiek pas na 6 weken autorijden. Het verzekeringtechnisch verhaal werd ook benoemd, maar de voornaamste reden was het herstel van de wond dat niet onderschat mag worden. Ook als je je heel goed voelt en het goed gaat, kun je blijkbaar veel schade aanrichten als je plotseling hard moet remmen of een ongeluk krijgt. Ik wacht dus, ondanks dat ik me goed voel en graag die vrijheid weer zou hebben.

4 jaar geleden

Ik reed na 2weken gewoon rond... Niet ver, maar in België is dat precies geen probleem met de verzekering...

4 jaar geleden

Ik mocht na 3 weken weer autorijden. Was op advies van gynaecoloog.

4 jaar geleden

Ik zou je autoverzekering controleren. De gynaecoloog zei tegen mij dat dat ik na 6 weken pas mocht autorijden. Hij begon over het verzekeringstechnische verhaal. Dit zelf ook uitgezocht en mag idd zes weken niet auto rijden en overleg gehad. Dus zou dat wel even uitzoeken voordat je achter het stuur stapt :p.