6 Reacties

één jaar geleden

Dat lijkt me niet te koud! Wij hebben nu een voetenzak, gewone kleertjes plus pantoffeltjes en een luchtig vestje met wel met capuchon. Hij doet z'n handjes zelf vaak nog boven de zak en is na een uur lopen heerlijk warm als je hem er uit tilt. Overigens heeft ie met 11+ kg al wel wat lekkere isolatie 😋 dus misschien niet helemaal representatief

één jaar geleden

Ik doe een winterjas over zn normale kleren, capuchon op, dunne handschoentjes en dan in de voetenzak. Hij had het gewoon lekker toen we terug kwamen. Hij zit wel met z'n gezicht naar mij toe, scheelt misschien nog

één jaar geleden

Gewoon zn kleren, wollen sokken en een wollen jasje. En in de wagen ligt hij in een wind dichte voetenzak.

één jaar geleden

Hier ook gewone kleertjes, extra sokken, warm jasje (en voetenzak). Wantjes nog niet geprobeerd, die raken vast snel zoek maar ik stop haar handjes zo nu en dan binnen de zak. Ook hier trouwens met 10,5 kg wel een stevige meid die het niet snel koud heeft 🤭

één jaar geleden

Gewone kleren, sokken en soms slofjes, winterjas en een dikke muts met van die oorstukken. En dat alles in de voetenzak. Ze heeft ‘t nooit te koud.

één jaar geleden

Hier hangt het 'skipakje' met een hangertje voor de cv. Issie lekker opgewarmd als we daarna de gure wind in gaan. Misschien het proberen waard?