15 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind dat nogal vroeg dan al een meisje van 13 op laten passen. Wat nu als jullie kindje wakker wordt. Weet ze dan wel wat ze moet doen? Ik zelf ga nog wachten tot onze dochter wat ouder is voordat ik zo jong iemand op laat passen. Maar goed dat is ieder zijn keuze natuurlijk. Je betaald zo'n meisje volgens mij niet zo heel veel.

3 jaar geleden

Ik denk dat 10 euro en lekkere dingetjes voor op de bank voor een avond oppassen wel goed is maar het is denk ik sowieso wel handig om het samen met het meisje en haar moeder over te hebben en een vast bedrag afspreekt.

3 jaar geleden

Reactie op Laura Okken-Gustin

Ik vind dat nogal vroeg dan al een meisje van 13 op laten passen. Wat nu al ...
Dit was toch niet de vraag? 🙈 De topic starter kiest vast iemand uit die ze vertrouwd en zal vast direct terug naar huis kunnen mocht er iets zijn. On topic: ik zou denk ik het minimum loon + wat extra doen 😊

3 jaar geleden

Persoonlijk vindt ik het nog erg jong 13. Maar ieder zijn keuze.😁 Ik denk €10 met lekkers

3 jaar geleden

Wij geven ons oppasmeisje van 13, 3,50 euro per uur.

3 jaar geleden

Wij betalen onze oppas 7 euro en ronden af naar boven tot een rond getal.

3 jaar geleden

Meisje van 16 krijgt 4euro p.u. en de andere is 20 krijgt 5euro p.u.. En verder mogen ze alles pakken wat ze willen. Op is op.

3 jaar geleden

Toen ik zelf 12, 13, 14 was, kreeg ik €5 voor een avond, daarna 2,50 per uur

3 jaar geleden

Maar vind het ook een lastig iets. Hier past m’n zusje van 17 en nichtje van 16 weleens op.. maar ja, wat geef je ze dan? 🙈 M’n nichtje heeft nu 2x een paar uurtjes overdag opgepast toen m’n dochtertje lag te slapen. Ik heb haar een rituals bon van €10 gegeven. Was ze heel blij mee!

3 jaar geleden

Wij hebben vaak ons nichtje van 17 in huis om op te passen als wij wat hebben. Zij krijgt 20€ per avond en lekkers voor op de bank bij de tv uiteraard

3 jaar geleden

Die jonge meiden maak je met alles blij!

3 jaar geleden

Ik heb heel vaak gebabysit voor kleine baby’s en kreeg toen minstens €10/u. Toen was ik wel 16 tot 25 jaar. Ooit begonnen als 14-jarige aan €4/u. Ik denk aan iets van €6 nu?

3 jaar geleden

5€ per uur

3 jaar geleden

Minimumloon

3 jaar geleden

Als ze wakker zijn of de hele avond slapen, ze krijgt voor beiden het minimumloon. Ene keer zal het een eitje zijn, andere keer niet. En mag lekkers qua eten en drinken pakken waar ze zelf zin in heeft. Als ze vriendinnen meeneemt moet ze zelf kiezen of ze het splitst of niet, wij betalen alleen haar. Meisje van net 17jaar als oppas.