12 Reacties

3 jaar geleden

Ik maak zalm met pasta en groenten en dan 'geprakt' dus wat groffer. Zodat ze ook iets anders heeft. Bij ons eet ze normaal potjes of als wij iets eten waar ik een deel zoutloos apart kan houden, dat geprakt.

3 jaar geleden

Hier zalm met aardappelkroketje uit de oven en groente (weet nog niet welke)

3 jaar geleden

eerste kerstdag een potje, want we eten elders (geen idee wat op het menu staat). Op 2e kerstdag geprakte groente/aardappel.

3 jaar geleden

Wij doen niks 'kerstigs' 馃檲. Waarschijnlijk een zelfgemaakt hapje uit de vriezer of een potje. Ik vind de dagen al hectisch genoeg om die dag vers voor hem te maken馃馃. 馃槢馃槢

3 jaar geleden

Gwn hetzelfde als altijd. Zelfgemaakt prakkie. Gaat ook gwn lekker om half 7 naar bed en dan begint ons kerstdiner 馃槉

3 jaar geleden

Eerste kerstdag eet ze met de andere kindjes in de familie mee: Lunch: gewoon iets van brood Diner: aardappeltje stoofpeertje en een stukje kiprollade, tweede kerstdag thuis: Lunch: een klein pannenkoekje met frambozen Diner: gestoomde zalm met sugarsnaps en een hapje mangosorbetijs

3 jaar geleden

Reactie op inge42

Gwn hetzelfde als altijd. Zelfgemaakt prakkie. Gaat ook gwn lekker om half ...
Hier net zo. Ik heb er niet eens bij stil gestaan om iets anders voor hem te maken 馃槀馃檲

3 jaar geleden

Hier net zo. Ik heb er niet eens bij stil gestaan om iets anders voor hem t ...
Haha ik ook niet oepsie馃ぃ

3 jaar geleden

Wij vieren kerst met de families bewust overdag zodat alle kids gewoon 's avonds dus in eigen bed kunnen slapen thuis. Dus wij doen ook zeker niks bijzonders met het eten. Regelmatig maam ik eten vers maar ik denk dat ik nu ook gewoon lekker potjes geef. Veel makkelijker en sneller.馃き

3 jaar geleden

Hij eet vaak vers en ben daardoor de potjes vergeten, dus ik denk dat hij met kerst de 6 maanden potjes maar eens opmaakt. Het is al chaotisch genoeg allemaal die dagen.

3 jaar geleden

Oke bedankt voor de reacties, wel een beetje verschillende! Zalm is inderdaad ook een goede optie. Bedankt. Ondanks dat ze er nog niet heel van mee krijgen, het is toch zijn eerste kerst 馃グ

3 jaar geleden

Eet mee maar dan alleen de gezondere dingen. Geen zout etc