46 Reacties

4 jaar geleden

Vlees indd 馃ぎ Ik heb geen gekke cravings, miss dat het nog komt, omdt ik nu nog heel misselijk ben.

4 jaar geleden

Reactie op frx

Vlees indd 馃ぎ Ik heb geen gekke cravings, miss dat het nog komt, omdt ik nu ...
Het is idd ook niet echt dat ik een craving heb, maar dat spreekt me het meeste aan 馃槀 Het is bij mij zo erg dat ik Alleen van het woord vlees al misselijk word. En dan voornamelijk gegrilde vlees bijvoorbeeld van de Turk 馃あ馃あ馃あ馃あ馃あ

4 jaar geleden

Ik vind eieren echt niet te harden, alleen de geur al..... Verder heb ik sinds kort ineens cravings naar zoetigheid en drop, terwijl ik dat normaal eerder hartig eet.

4 jaar geleden

Vlees patat en frituur snacks meeste Vlees waren vind ik vies,

4 jaar geleden

Heb een afkeer gekregen tegen alle soorten vlees en al het eten waar een scherpe, duidelijke geur aan zit. Dit is zo vies en krijg het echt niet weg. Cravings niet echt maar alles met kaas smaakt extra lekker. En laatst echt mega veel zin in Naturel kwarktaart, maar of dat een craving was.. 馃檴

4 jaar geleden

Het avondeten! Gatsie. Mijn keel gaat dicht zitten bij de gedachte en de geuren. Moet bijna elke avond kokhalzen en zeker bij gehakt of tartaar. 馃あ馃槄 Nog 24 weken, nog 24 weken 馃馃徎馃槀馃槀

4 jaar geleden

Ik heb zulke vreemde afkeren, zo moet ik voor de meeste groente heel veel moeite doen om ze op te eten. Komkommer en koude tomaat gaan bijv. Wel, maar pasta met tomatensaus gatver. En de Vega burger die we deze week hadden kreeg ik ook niet op. Verder is alles wat weinig smaak heeft: brood, droge pasta, droge rijst enzo wel te doen. En vind ik kaas lekkerder dan normaal. Maar nog geen echt gekke cravings denk ik 馃 Ben ook nog steeds veel misselijk, dus misschien komt het nog.

4 jaar geleden

Knoflook en uien, altijd gewoon gegeten maar als het nu ergens in ziet eet ik het echt niet 馃あ

4 jaar geleden

Afkeer van melk, terwijl ik bij de 1e juist super veel melk dronk. En ik heb nu elke avond zin in tomaat met mozarella en balsamico azijn.. En die laatste kan ik zo opdrinken, nooit gehad. Maar nu ineens zo lekker 馃檲

4 jaar geleden

Ik heb niet echt bij eten dat ik afkeur heb maar wel bepaalde geuren van van alles. Sta dan echt te kokhalzen 馃檮 Verder drink ik normaal bijna nooit koffie en nu denk ik constant aan koffie 馃し

4 jaar geleden

Bohhh ja ook vlees 馃あ en idd het middag eten ma ben wel nog egt misselijk dus kan niet veel hebben op het moment 馃槀

4 jaar geleden

Ik vind rauw vlees (vooral kip) vreselijk om te ruiken. En ik heb juist extra zin in gefrituurd eten (patat, frikandellen 馃槀)

4 jaar geleden

Haha ik snak juist enorm naar vlees! En grote afkeer van vis.. Was voor de zwangerschap andersom馃槀

4 jaar geleden

Ik geniet zooo erg van een broodje kaas of lekker kaas op cracker nommm

4 jaar geleden

Wel echt afkeer tegen vlees ook

4 jaar geleden

Ik was al geen grote vleeseter. Maar ik walg echt van vlees nu. Heb nu een craving voor instant noodles. En hiervoor dat ik een enorme craving naar Hamkas chipjes. Verder te misselijk om echt te eten. Dus de cravings zijn vaak van korte duur

4 jaar geleden

Lekkerste: - Kaas - Licht zure snoepjes (normaal niet) - Kikkers en muizen 馃槀 - Banaan met pindakaas Afkeer: - Warme groenten - Chocola dat echt alleen chocola is - Oosterse gerechten

4 jaar geleden

Alles wat warm is is lekker op het moment, kijk de hele dag uit naar het avondeten!

4 jaar geleden

Ik heb zin in vet eten en fruit. Kaas ook heel veel. Ik heb een afkeer voor zoet. Zelfs als ik maar iets zoets ruik word ik misselijk.

4 jaar geleden

McFlurry met M&M鈥檚 en karamelsaus. 馃グ Ik droom er zelfs van. De grap is dat ik helemaal niet van ijs hou. En van alleen al het idee van een ei krijg ik de kriebels. Jakkes! 馃あ