46 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op frx
Vlees indd 馃ぎ
Ik heb geen gekke cravings, miss dat het nog komt, omdt ik nu ...
Het is idd ook niet echt dat ik een craving heb, maar dat spreekt me het meeste aan 馃槀
Het is bij mij zo erg dat ik Alleen van het woord vlees al misselijk word. En dan voornamelijk gegrilde vlees bijvoorbeeld van de Turk 馃あ馃あ馃あ馃あ馃あ
4 jaar geleden
Heb een afkeer gekregen tegen alle soorten vlees en al het eten waar een scherpe, duidelijke geur aan zit.
Dit is zo vies en krijg het echt niet weg.
Cravings niet echt maar alles met kaas smaakt extra lekker. En laatst echt mega veel zin in Naturel kwarktaart, maar of dat een craving was.. 馃檴
4 jaar geleden
Ik heb zulke vreemde afkeren, zo moet ik voor de meeste groente heel veel moeite doen om ze op te eten. Komkommer en koude tomaat gaan bijv. Wel, maar pasta met tomatensaus gatver. En de Vega burger die we deze week hadden kreeg ik ook niet op.
Verder is alles wat weinig smaak heeft: brood, droge pasta, droge rijst enzo wel te doen. En vind ik kaas lekkerder dan normaal.
Maar nog geen echt gekke cravings denk ik 馃 Ben ook nog steeds veel misselijk, dus misschien komt het nog.
4 jaar geleden
Knoflook en uien, altijd gewoon gegeten maar als het nu ergens in ziet eet ik het echt niet 馃あ
4 jaar geleden
Ik heb niet echt bij eten dat ik afkeur heb maar wel bepaalde geuren van van alles. Sta dan echt te kokhalzen 馃檮
Verder drink ik normaal bijna nooit koffie en nu denk ik constant aan koffie 馃し
4 jaar geleden
Ik vind rauw vlees (vooral kip) vreselijk om te ruiken.
En ik heb juist extra zin in gefrituurd eten (patat, frikandellen 馃槀)
4 jaar geleden
Haha ik snak juist enorm naar vlees! En grote afkeer van vis.. Was voor de zwangerschap andersom馃槀
4 jaar geleden
Ik geniet zooo erg van een broodje kaas of lekker kaas op cracker nommm
4 jaar geleden
Lekkerste:
- Kaas
- Licht zure snoepjes (normaal niet)
- Kikkers en muizen 馃槀
- Banaan met pindakaas
Afkeer:
- Warme groenten
- Chocola dat echt alleen chocola is
- Oosterse gerechten