41 Reacties

24 dagen geleden

Wij hebben die van ons een speeltoestel voor buiten cadeau gedaan. Het is elke dag “mijn huis” ze vind het helemaal geweldig! En de veloretti loopfiets is hier ook heel erg gewild!

24 dagen geleden

Trampoline en step grootste hit hier! Daarnaast speelt ze ook elke dag met de vtech ijskar

24 dagen geleden

Houten hengel-spelletje met visjes en wormpjes om te hengelen en wortels die ze met een soort pincet kan oogsten 😊 heel eenvoudig maar ze is er weg van

24 dagen geleden

Ik heb voor mijn dochter haar 2e verjaardag een glijbaan besteld. Ik weet nu al dat ze daar straks niet meer vanaf te slaan is. 😍 Ook krijgt ze van Aquaplay de adventureland waterbaan, 2 mini doelpunten voor voetballen en nog zo’n activiteiten waterspeelbak met waterpomp. Ook van Grimm’s heb ik nog van die bouwplaten besteld zodat we nu straks met de regenboog en pyramide van Grimm’s zelf knikkerbanen kunnen maken. Ik heb ook heel erg getwijfeld of we al aan connetix gaan beginnen. Maar ik denk dat dat iets wordt voor sinterklaas/kerst. Heb je al de knikkerboom van magic wood gezien? Daar zat ik ook nog heel erg aan te denken of dat iets is. Maar ik denk dat wij nu eerst wel genoeg cadeaus hebben. (opa/oma, oom/tante betalen gelukkig mee)

24 dagen geleden

Reactie op xmammie🌸

Ik heb voor mijn dochter haar 2e verjaardag een glijbaan besteld. Ik weet n ...
Leuke ideeen, dank je wel!

24 dagen geleden

Reactie op jojo-chan

Houten hengel-spelletje met visjes en wormpjes om te hengelen en wortels di ...
Leuk! Juist eenvoudige dingen kunnen super leuk zijn 👍🏻 thanks

24 dagen geleden

Reactie op leonora90

Wij hebben die van ons een speeltoestel voor buiten cadeau gedaan. Het is e ...
Super tof ding! Helaas zouden wij die niet kwijt kunnen maar ik snap wel dat ze hier weg van zijn 🤩

24 dagen geleden

Een make-up koffertje van de HEMA, iedere dag 'mama make-up' en dan gaat ze aan de slag met haar pop, zo lief 😍

24 dagen geleden

Voor jullie ter info; Connetix heb ik hier met Sinterklaas gegeven voor grote zus maar mijn zoontje speelt daar heel veel mee. Ook als ik hem bij de opvang ophaal zit hij daar vaak heel lekker mee te spelen. Voor als je twijfelt qua leeftijd dan hoeft dat dus niet. Mss gaan ze rond 3 pas echt bouwen maar spelen kunnen (en doen) ze er nu al wel degelijk mee.

24 dagen geleden

Zot van zijn ballenbad, smart max set (kan je ook interesse set van kopen, hier vb de boerderij set erbij) en nu voor 2de verjaardag centjes gevraagd voor groot speeltuig met schommels en klimrek aan voor in de tuin. Het is in opbouw en hij kan nu al niet meer wachten 🤪

23 dagen geleden

Reactie op jojo-chan

Houten hengel-spelletje met visjes en wormpjes om te hengelen en wortels di ...
Ben even benieuwd welke het is waar je die kan kopen😃zoek er ook één!

23 dagen geleden

Trampoline is toch wel het leukste kado!

23 dagen geleden

Reactie op sabinemarchal

Ben even benieuwd welke het is waar je die kan kopen😃zoek er ook één!
Ik heb eentje via de Duitse Marktplaats gehaald. Er staan hier ook allerlei versies op Amazon. Gevonden met de zoekopdracht 'Montessori houten hengelspel'.

23 dagen geleden

Hier zijn het loopfietsje, poppenbedje, poppenbuggy en watertafel favoriet. In de watertafel hoeft niet eens water te zitten haha

23 dagen geleden

Speelkeukentjes is hier een hip item! 🥳

23 dagen geleden

Mijn dochter had er wel een paar waar ze echt super blij mee was, little dutch fruit, theekopjes, een circus tent met een heleboel plushe beestjes en een popje die pipi op het potje doet

23 dagen geleden

Leuke inspiratie, thanks!

22 dagen geleden

De traptractor nu nog veel te klein maar wel al een enorme hit.

22 dagen geleden

Connetix en een trampoline zijn hier echt een hit

20 dagen geleden

Hier ook magnetisch speelgoed een hit! Daarnaast ook een trap trekker voor buiten wat hij geweldig vindt. Hij heeft vorig jaar een ballenbak gekregen, omdat andere kindjes er niet meer naar om keken. Hij zit hier elke dag in! Dus ook zeker een aanrader :)