31 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ons kaartje laten maken door een kennis. Hij is grafisch ontwerper. Scheelde ook nog eens veel geld met online haha. Wij hebben wit met rosé goud gebruikt. Zowel voor onze eerste dochter als voor onze ongeboren dochter. Simpel maar chique.

3 jaar geleden

Hey, Wij gaan weer bestellen bij Cotton bird en laten een foto van de baby maken als hij een paar daagjes oud is. Ben nog steeds ape trots op ons geboortekaartje van ons oudste zoontje. https://www.cottonbird.nl/geboortekaartjes/collecties

3 jaar geleden

Wij hebben ons kaartje klaar staan bij www.hierbenik.nl

3 jaar geleden

Wij hebben bij het uilennestje een kaartje klaar staan. Tekst: grote avonturen beginnen klein. Een rechthoekig kaartje met koperfolie, kopertouw en twee smalle labels. Op een komt de geboortedatum te staan en op de andere welkom lief meisje. In de kleur oud roze.

3 jaar geleden

Kaartje2go.nl handige website om je kaartje te maken en je kan gratis een proefdruk bestellen

3 jaar geleden

Reactie op Oliviaa123

Wij hebben ons kaartje laten maken door een kennis. Hij is grafisch ontwerp ...
Prachtig, mn broer is ook grafisch designer, waar laat je hem uitprinten? Scheelt dat echt in de kosten?

3 jaar geleden

Wij hebben het kaartje laten ontwerpen door Studio Poppybird, ontzettend aardige meid, goede service en prachtig ontwerp op maat. Ze heeft ook standaard geboortekaartjes, zie studiopoppybird.nl

3 jaar geleden

Ik heb het zelf gedaan met de tool van made for moments. 2 verschillende en nu kunnen we niet kiezen... 😂

3 jaar geleden

Proefkaartje besteld op wijgeboortekaartjes.nl en dit gaat hem worden. Helemaal blij mee 🥰 Natuurlijk weten we de geboortedatum en gewicht enzo nog niet maar het is leuk om te zien dat er wat staat. 😊

3 jaar geleden

Wij hebben een kaartje op maat laten maken bij sweet by aureline. Daar zal het denk ik nu te laat voor zijn, maar zij heeft ook altijd een paar collectiekaartjes

3 jaar geleden

Wij hebben de kaartjes besteld bij by-bora.com. Eens wat anders dan anders vonden wij. We hebben wat proefkaartjes ontvangen en ze zijn van hele mooie kwaliteit. Ze is zelf ontwerpster en kan de kaartjes naar wens aanpassen.

3 jaar geleden

Ik heb de kaartjes zelf gemaakt via albelli alleen straks gewicht lengte en tijd aan toe voegen en dan bestellen

3 jaar geleden

Reactie op Radharani

Hey, Wij gaan weer bestellen bij Cotton bird en laten een foto van de baby ...
Leuk te horen dat je daar tevreden over bent. Wij hebben daar ook een kaartje gemaakt, maar best spannend omdat je geen proefdruk kon laten sturen.

3 jaar geleden

Reactie op Madelief000

Leuk te horen dat je daar tevreden over bent. Wij hebben daar ook een kaart ...
Zal ik een foto maken van het geboortekaartje destijds? Dan heb je toch een beetje een indruk van eindresultaat.

3 jaar geleden

Reactie op Radharani

Zal ik een foto maken van het geboortekaartje destijds? Dan heb je toch een ...
Ja leuk! 😃

3 jaar geleden

Reactie op Madelief000

Ja leuk! 😃
Dit is de voorkant

3 jaar geleden

Reactie op Madelief000

Ja leuk! 😃
En een gedeelte van de achterkant (naam en adressen er even afgelaten.)

3 jaar geleden

Wij hebben bij LiefsFemke ons geboortekaartje besteld. Voor onze dochter hebben we ook bij haar ons kaartje laten ontwerpen en we hebben eigenlijk hetzelfde voor de baby boy laten ontwerpen, alleen dan meer met kleuren wat past bij een jongetje. Op de achterkant staat dan zijn volledige naam en de tekst “zo blij met jou er bij”. En dan ruimte voor tijdstip van geboorte, gewicht en lengte met ook nog onze namen en adres etc erbij.

3 jaar geleden

Mama’s liefde zullen we moeten delen, papa’s trots zijn we allebei. Maar als zusje , ben je alleen van mij Dit is tekst dat we er in naam van ons sterrenkindje laten opplaatsen

3 jaar geleden

Wij gaan bij Cotton Bird bestellen. Heb destijds ook de uitnodigingen voor onze bruiloft daar besteld.