11 Reacties

2 jaar geleden

Wil ik ook weten !

2 jaar geleden

Hoi, Wij gebruiken van Daro de Thijmsiroop. Lijkt hier altijd wel te helpen. Wij geven het vlak voor slapen en geen drinken erna. Vaak is 1 keer dan genoeg voor de hele nacht. Beterschap 🍀

2 jaar geleden

Onpopulaire mening maar... Je kunt beter geen hoestdrank gebruiken. Het heeft geen enkel effect. Kijk maar op thuisarts.nl

2 jaar geleden

Onpopulaire mening maar... Je kunt beter geen hoestdrank gebruiken. Het hee ...
Klopt zij mijn huisarts ook steeds

2 jaar geleden

Toevallig zijn wij gisteren bij de huisarts geweest met onze zoon. Zij zei dat hoestdrank inderdaad niet echt effect heeft. Ze gaf aan dat je beter neusspray voor kinderen kunt gebruiken.

2 jaar geleden

https://www.dampo.nl/producten/dampo-kids-alle-hoest-vrije-luchtwegen/ Deze heb ik gekocht. En misschien is het placebo maar ik heb wel het idee dat het werkt! Er zit verder geen geneesmiddel in dus ik snap de 'meningen' hierboven maargoed wilde het proberen en het lijkt echt te werken.

2 jaar geleden

Wij geven bisolvon voor kinderen de 2 in 1 en smeren luuf. Werkt hier altijd vrij vlot hoor. Een enkele keer neusspray maar dat is echt maar zelden

2 jaar geleden

Bij de kruidvat heb je er eentje met blauwenbessen smaak, die gaat er hier goed in!!

2 jaar geleden

Neusspray zoutoplossing hebben we goede ervaringen mee. Huismerk kruidvat gebruiken wij

2 jaar geleden

Voor het hoesten gebruiken wij thijmsiroop ( van de apotheek) en dat helpt bij ons zoontje wel heel goed. Eindelijk weer rustige nachten

2 jaar geleden

Ik geef hier een paar keer per dag een therlepeltje honing om de keel te smeren, zuinig aan met zuivel (zorgt voor extra slijm aanmaak), lekker in een warm bad/douche voor het slapen en gebruik zoutoplossing voor de neus. Je zou een doorgesneden ui in de slaapkamer kunnen zetten maar je moet wel tegen de stank kunnen haha.