47 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben deze, van de kwamtum. Geeft super mooi licht 😍 en hij is nu ook in de aanbieding https://www.kwantum.nl/plafondlamp-boreas-0212011

3 jaar geleden

Wij hebben deze. Dit is hanglamp Indy van de Karwei, maar dan heel hoog opgehangen zodat het een plafondlamp lijkt. 😊

3 jaar geleden

Wij hebben deze lamp van Konges Slojd. We moeten hem alleen nog ophangen 😅

3 jaar geleden

Reactie op nvvh

Wij hebben deze, van de kwamtum. Geeft super mooi licht 😍 en hij is nu ook ...
Haaa die hebben wij ook!!

3 jaar geleden

Ik heb hem ook van Kwantum. Hij is erg mooi en nu afgeprijsd van €60 voor €45

3 jaar geleden

Wij hebben een touwlamp met een knuffel erin

3 jaar geleden

Wij hebben 'm ook van de kwantum, maar dan als hanglamp en niet als plafondlamp🤗 We hadden er al 1 in onze slaapkamer en ook dezelfde als tafellamp in de woonkamer.. dus je kan wel zeggen dat we fan zijn😂

3 jaar geleden

Wij hebben deze in het blauw

3 jaar geleden

Haha die van de Kwantum is populair zie ik 🤣😍

3 jaar geleden

Wij doen ook mee met de Kwantum lamp trend😉

3 jaar geleden

Wij hebben deze, van Rietveld Licht. Ik vond het ook een lastige zoektocht, want we hebben een laag plafond en mijn vriend is groot. Hier kan hij mooi onderdoor lopen :)

3 jaar geleden

Wij hebben deze mooie wolken lamp ☺️

3 jaar geleden

Leuk om van iedereen te zien! 😍

3 jaar geleden

We hebben deze 2 uit ikea . De kleine voor snachts dan is het licht niet plots fel , en de grote voor normaal 😊

3 jaar geleden

Wij hebben deze hangen, komt mooi licht vanaf en vanaf de onderkant laat hij geen licht door. Kan daardoor prima boven een ledikantje hangen. 🥰

3 jaar geleden

Wij hebben deze van de kwantum, maar wel een andere😂. Heel blij mee, ook voor beneden gekocht!

3 jaar geleden

Wij hebben deze hangen, staat zo ontzettend schattig en mooi en geeft super mooi licht 😍 Deze komt van fonq.

3 jaar geleden

Wij hebben in het plafond (dim)spotjes. Op de commode hebben wij een Himalaya zoutlamp. Geeft zulk fijn licht en mogelijk zitten er nog gezondheidsvoordelen aan.

3 jaar geleden

Wij hebben deze 😍