27 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben deze 😊

3 jaar geleden

Ikea thermosfles blijft goed warm

3 jaar geleden

Blokker gehaald door de goede reviews!

3 jaar geleden

Heb er 1 van de action. Blijft heel lang warm. Erg tevreden over

3 jaar geleden

Wij hebben er 1 gekocht in een kampeer winkel voor reizigers hij was best prijzig 40euro. Maar hij blijft zeker 24 uur warm is egt een top ding!

3 jaar geleden

Hema, savonds rond 11 uur heet water erin, sochtends om 6 a 7 uur nog warm (wel wat kouder dan rond 2 a 3 uur) maar zeer tevreden en niet duur!

3 jaar geleden

Idd die van de Hema. Kost 8.50. Nichtje van mijn vriend had deze ook voor haar kleine gekocht en was er zo tevreden over dus wij hebben hem nu ook gekocht

3 jaar geleden

Reactie op Marijke AD

Heb er 1 van de action. Blijft heel lang warm. Erg tevreden over
Wij ook!

3 jaar geleden

Ik heb ze ook van de action. Blijft super lang warm! Ik heb er 1 met koud water en 1 met heet water en moet in de ochtend het hete water nog steeds mengen met koud water omdat het anders echt veel te warm is!

3 jaar geleden

Wij hebben het ook van de action en blijft echt uren goed op temperatuur! Ik vind m zo fijn dat ik er ook 1 voor werk nog ga halen😂

3 jaar geleden

Van de Hema! Houd het zeker 20 uur gewoon echt heel warm!

3 jaar geleden

Heeft iemand een foto van die van de Hema?

3 jaar geleden

Reactie op anoniem 27-8

Heeft iemand een foto van die van de Hema?
Ze hebben allemaal verschillende, ze zijn hetzelfde alleen een ander kleurtje of printje

3 jaar geleden

Reactie op Sam Klaster

Ze hebben allemaal verschillende, ze zijn hetzelfde alleen een ander kleurt ...
Ik heb deze

3 jaar geleden

Reactie op Sam Klaster

Ik heb deze
Ja deze heb ik ook

3 jaar geleden

Ik heb een thermofles van dopper. Erg blij mee.

3 jaar geleden

Heb er 1 van de hema. Werken prima

3 jaar geleden

Action, werkt goed

3 jaar geleden

Ik heb twee thermo flessen van heg merk Equa. Gebruik er 1 voor koud en de nieuwste voor heet water. Blijft echt voor lange tijd super heet (of koud). Kost wel wat maar dan heb je ook wat. Zijn ook redelijk hufterproof want heb ze geregeld laten vallen en daar kunnen ze goed tegen.

3 jaar geleden

Dankje dames! Heb er een besteld van de Hema! 😘