13 Reacties

3 jaar geleden

Wij geven me zoontje deze hij heeft ook koemelkallergie, is met kokosmelk😊 ze hebben ook in mango smaak maar deze is wel echt ze favoriet 😅

3 jaar geleden

Ik volg even, hier ook nog geen goed alternatief tegengekomen.

3 jaar geleden

Als je nog 3 flessen melk hebt hoef je volgens mij geen nieuw melkproduct te geven. Je kunt elk ander soort eten geven :) wij geven havermout pap gemaakt met havermelk bijvoorbeeld. Maar ook brood, fruit, groente, etc.

3 jaar geleden

Reactie op AnsieA

Als je nog 3 flessen melk hebt hoef je volgens mij geen nieuw melkproduct t ...
Hoe maak je dat? Hoeveel havermelk met havermout ?

3 jaar geleden

Ik gaf mijn zoon altijd kwark gemaakt van kokosmelk (koko ofzoiets) die heb je in naturel en aardbeien variant. Erg lekker.

3 jaar geleden

Reactie op Wolf92

Ik gaf mijn zoon altijd kwark gemaakt van kokosmelk (koko ofzoiets) die heb ...
Bedoel je deze?

3 jaar geleden

Reactie op happy1990

Hoe maak je dat? Hoeveel havermelk met havermout ?
O,5 dl haver en 1 dl havermelk koken tot het goed zacht is. 0,5 eetlepel boter of olie en fruit of bessen (bijvoorbeeld 7 frambozen en een kwart banaan). In Zweden waar ik woon voegen we ook broodkruimels met extra ijzer toe. Maar dat hoeft niet.

3 jaar geleden

Bedoel je deze?
Yes die bedoel ik. Die heb ik ook gebruikt om een koemelkvrije kwarktaart te maken.

3 jaar geleden

Bij de Lidl hebben ze ook plantaardige toetjes in diverse smaken: aardbei, mango, bosbes. Is onze dochter dol op!

3 jaar geleden

Je zou trouwens ook tussendoortjes als soepstengels of iets van puff pops (Ella's kitchen) kunnen geven. Doen wij ook en onze dame vindt het heerlijk.

3 jaar geleden

De kinderarts raadde kokos yoghurt aan voor onze dochter, ze vindt het super lekker

3 jaar geleden

Op advies van consultatiebureau krijgt ons zoontje geitenyoghurt, hij vind het heerlijk. Het is minder sterk van smaak tov geitenkaas.

3 jaar geleden

Reactie op maria94

Bij de Lidl hebben ze ook plantaardige toetjes in diverse smaken: aardbei, ...
Deze bedoel ik