20 Reacties

3 jaar geleden

Wij geven Griekse yoghurt 10%

3 jaar geleden

Wij geven ook grieks yoghurt 10%. De halfvolle die het cb aanraadde kreeg onze dochter enorm veel maag en darm pijn van

3 jaar geleden

Wij geven als tussendoortje een plantaardig toetje van Olvarit, hebben ze in mango en banaan smaak. Soms krijgt hij na de warme maaltijd een beetje halfvolle yoghurt.

3 jaar geleden

Ik geef gewoon de yoghurt die wij hebben, is magere yoghurt. Stond bij voedingscentrum magere of halfvolle vanaf 8 maanden.. gaat goed erin hier!

3 jaar geleden

Ik heb gistere yogolino's gehaald. Die zijn speciaal voor baby's en is aangemaakt met opvolgmelk. Je hebt ze ook in verschillende smaken. Tot nu toe goed in de smaak gevallen

3 jaar geleden

Hier heb ik ook yogolino's gehaald omdat ik dacht dat het goed was.. dochter at ze met smaak op, toen ging ik kijken 8.4 gram suiker per toetje 🤔 dus zou gewoon lekker gewone of Griekse yoghurt proberen

3 jaar geleden

Wij geven ook Griekse yoghurt (10%). Nagevraagd bij het consultatiebureau en die gaven ook aan dat 10% prima is.

3 jaar geleden

Ik gaf eerst magere franse kwark, magere yoghurt vond hij minder. Nu griekse yoghurt 0.1% vet proberen.

3 jaar geleden

Griekse yoghurt 10%!

3 jaar geleden

Plantaardige Kokosyoghurt is hier een grote hit!

3 jaar geleden

Hier magere yoghurt en magere Franse kwark. Ik doe daar dan wat gepureerd fruit af en toe door De yogolinos en andere ‘kinder’toetjes vind ik best veel suiker bevatten

3 jaar geleden

Yogolino!

3 jaar geleden

Op welk moment van de dat geven jullie dit? Als ontbijt/tussendoor/na t avondeten?

3 jaar geleden

Reactie op CynthiaR

Op welk moment van de dat geven jullie dit? Als ontbijt/tussendoor/na t avo ...
Soms als tussendoortje en soms na het avondeten!😁

3 jaar geleden

Eten jullie kindjes de yoghurt zonder wat er door? Ik heb nog geen yoghurt geprobeert te geven maar lijkt me zo zuur

3 jaar geleden

Reactie op MR96

Eten jullie kindjes de yoghurt zonder wat er door? Ik heb nog geen yoghurt ...
Yes, alleen Griekse yoghurt 10%! Je zou er wat geprakt fruit doorheen kunnen doen, maar wij bewaren het fruit liever voor apart hapje.☺️

3 jaar geleden

Reactie op MR96

Eten jullie kindjes de yoghurt zonder wat er door? Ik heb nog geen yoghurt ...
Ja hoor. ze eet het hier elke dag

3 jaar geleden

Vanaf wanneer mag je kindje kwark/yoghurt? Ik dacht va. 1 jaar

3 jaar geleden

Reactie op Mellll

Vanaf wanneer mag je kindje kwark/yoghurt? Ik dacht va. 1 jaar
Ik geef het vanaf 8 maanden

3 jaar geleden

Volle yoghurt naturel. Pas na 1jr mag het als vervanging van melkvoeding maar nu kan het al als erbij