24 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb op mijn laatste werkdag voor al het personeel taart meegenomen. 😎

4 jaar geleden

Ik heb voor de kids kleine traktaties met snoep en roze dingen ingedaan En voor mn collegas velvet roze taart van de hema besteld met macarons🤣 dit omdat ik een meisje krijg. Ik ga ook helemaal in het roze op mn laatste werkdag Ps ik werk in de kinderopvang

4 jaar geleden

Ik heb blauwe en roze paaseieren gekocht en die in een grote glazen pot gedaan

4 jaar geleden

Reactie op 29032022

Ik heb blauwe en roze paaseieren gekocht en die in een grote glazen pot ged ...
Das een leuk idee! Ik wilde ook wat doen maar wist nog niet wat

4 jaar geleden

Ik ga zo iets maken. Maar ik doe het in een tasje met nog een chocolaatje erbij en het nog een beetje extra leuk maken enzo🤭

4 jaar geleden

Chocolade au bain marie smelten met boter erdoor. Allerlei lekkers erdoor roeren (bijv. Malterzers, stukjes biscuitjes, noten, m en m, rozijnen) en natuurlijk muisjes. Op een bakplaat uitstorten met bakpapier, nog wat muisjes bovenop en uit laten harder. In kleine stukken hakken (best machtig) en smullen maar.

4 jaar geleden

Ik heb voor m'n team een monchou taart gemaakt en dan erop blauwe muisjes en blauwe bessen gedaan (verwachtne een zoon) en zij hadden voor mij een verassings afscheid gedaan

4 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt

4 jaar geleden

Zo leuk om dit te lezen. Jullie zijn allemaal van begin april dus lopen een fase voor op mij. Begint nu wel te kriebelen! Ik ben eind april uitgerekend dus nog 4,5 week werken!

4 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt
Wat super leuk!!

4 jaar geleden

Wat een leuke ideeën allemaal! Bedankt daarvoor! Ik heb zelf ook even op internet gezocht en kwam dit leuke idee tegen! Ik werk op een groep van 48 cliënten dus vond dit wel een leuk idee zeker omdat ik ook pas weer in augustus terug kom! Ik maak ze dan alleen met roze muisjes! Voor mijn collega's ga ik nog wat anders bedenken

4 jaar geleden

Reactie op Krulsmurf

Ik heb op mijn laatste werkdag voor al het personeel taart meegenomen. 😎
Taart is altijd goed/lekker! Hihi

4 jaar geleden

Reactie op Lotteb1991

Taart is altijd goed/lekker! Hihi
Haha ja dat vond ik ook 😂

4 jaar geleden

Ik heb juist alleen getrakteerd toen ik bekent maakte dat ik zwanger was en dat was echt met chocolade repen 😅😅 wist ook niet hoe het moest. En omdat ik eerder met verloof moest hebben hun juist een kleine babyshower op werk voor me met ze alle georganiseerd dus dat was echt supper lief.

4 jaar geleden

Ik heb geboortekoekjes besteld via https://www.geboortekoekjes.nl/webshop/ Geen werk mee en toch een lekkere en leuke, corona proof, traktatie 🙂

4 jaar geleden

Ik heb voor de kindjes stoepkrijtjes laten maken met een knijpfruitje er bij. En voor mijn collega's een thee pakketje.

4 jaar geleden

Ik heb gewoon wat gebak meegenomen en ik kreeg van m'n collega's een mooi pakket met cadeautjes voor baby en mama. Verder een normale werkdag.

4 jaar geleden

Reactie op Lotteb1991

Wat een leuke ideeën allemaal! Bedankt daarvoor! Ik heb zelf ook even op in ...
Leuk idee! Ik had het dit weekend ook gedaan, alleen dan even paar seconde vuurtje erboven zodat chocola zacht wordt en dan gedipt in een topping. Super snel klaar ☺️

4 jaar geleden

Ik wil cakepops met roze muisjes trakteren op mijn laatste werkdag. Er is ook een recept met blauwe muisjes beschikbaar op de website van dr. Oetker https://www.oetker.nl/nl-nl/recept/r/cakepops-met-roze-muisjes

4 jaar geleden

Ik heb brownies met glazuur gebakken en daar muisjes overheen gestrooid en cheesecake cupcakes met frambozen en roze muisjes erover. Beide recepten van oh my foodness. De brownies zijn in het recept zonder muisjes, maar kwam ik weer ergens anders als voorbeeld tegen. Vandaag afscheid, dus hoop dat alles lekker is!