13 Reacties
3 jaar geleden
Ik zou het blijven aanbieden. Mijn zusje heeft tot 9 maanden op borstvoeding geleefd, wilde toen pas iets anders eten 😅. Ik zou gewoon een flesje melk blijven geven. Ik denk dat je vanzelf merkt als ze minder melk nodig hebben.
3 jaar geleden
Reactie op MTKR
Heb je al eens geprobeerd warm te maken? Mijn dochter at het enkel warm 🤣
...
Hier was dit ook de oplossing! Ons zoontje wil alleen warm eten… zijn flessen moeten ook goed warm. Groentehapje moet ook warm… als het teveel is afgekoeld moet ik t weer opnieuw verwarmen anders eet hij t echt niet. Zelfde met fruithapje… vandaag appel/perzik geprobeerd en pas toen we het op hadden gewarmd at hij het wel!
3 jaar geleden
Op de crèche maken ze de fruitpap een klein beetje warm in het begin... Kindjes hebben vaak warme melk of op kamertemperatuur, dan warme patatjes, en vaak is het de koude die ze niet zo fijn vinden 😁
3 jaar geleden
Wat een goed idee om het iets minder koud te maken. Hier ook al een paar dagen verse zelfgemaakte fruit gegeven maar hij wil het gewoon niet. Als ik het uit een fruitzakje geef wat niet in de koelkast staat dan wil hij het wel. Groente vind hij ook eindelijk prima en vandaag binnen 4 minuten een half potje op. Ik dacht toen ook, mss ligt het eraan dat de fruithap te koud is, en zoals ik hier lees is dat dus geen gekke gedachten. Morgen haal ik de kou eraf😀 en dan even kijken wat hij dan doet
2 maanden geleden
Reactie op AnsieA
Je kunt toch ook 2x groente in plaats van 1x groente en 1x fruit doen? Of e ...
Is nochtans standaard bij kind & gezin dat ze dit aanraden om variatie groenten en fruit te geven, dagelijks van elk een portie. Bizar dat je uit de lucht komt vallen 😅