13 Reacties

3 jaar geleden

Komt er ook vocht uit? Mn zoontje had dit namelijk ook zat een talgklieren verstopt

3 jaar geleden

Reactie op R2001

Komt er ook vocht uit? Mn zoontje had dit namelijk ook zat een talgklieren ...
Nee er komt geen vocht uit.. het is best hard

3 jaar geleden

Reactie op SophieLB

Nee er komt geen vocht uit.. het is best hard
Zou het eventjes aangeven bij de dokter of consultatiebureau, wellicht kunnen die de oorzaak vinden beter 20x te veel bellen dan 1x te laat!

3 jaar geleden

Die van mij heeft dit ook maar wel iets minder… Toevallig laatst in de vliegtuig zag er een vrouw naast mij uit Kirgistan. Tijdens het verschonen en omkleden van mijn zoontje zei ze dat je het onder de douche moet uitknijpen zachtjes. Er komt dan soort “melk” uit ofzo zegt ze en als je dat doet nu ze nog zo klein zijn gaan ze later niet zoveel zweten onder de oksels enzo. Maar of het waar is…. God knows🤷🏻‍♀️ ik heb het in ieder geval niet geprobeerd haha 😄

3 jaar geleden

Onze dochter heeft een hele knobbel onder de tepel zitten ter grootte van het topje van de pink zeg maar. Ik weet ook niet wat het is, lijkt wel een klier te zijn oid. Komt geen vocht uit.. had het consultatiebureau een mailtje gestuurd met de vraag maar nog niets gehoord…

3 jaar geleden

Reactie op SamDWO

Onze dochter heeft een hele knobbel onder de tepel zitten ter grootte van h ...
Geef je borstvoeding? Las dat het ook iets hormonaals kan zijn

3 jaar geleden

Reactie op SophieLB

Geef je borstvoeding? Las dat het ook iets hormonaals kan zijn
Ja, ze krijgt nog 2 flessen afgekolfde melk idd. Ik maak me er niet druk om. Heb ook gelezen dat het iets hormonaals kan zijn. Ze is verder ook niet ziek en heeft er ook geen last van, mag er ook gewoon aankomen. Volgende week moeten we toch naar cb dus dan kunnen ze gelijk kijken.

3 jaar geleden

Je kunt GGD even appen met foto!

3 jaar geleden

Heeft onze dochter ook en precies daar. Gisteren gevraagd bij het consultatiebureau en toen gaven ze aan dat het een talgkliertje is en vanzelf weggaat!

3 jaar geleden

Reactie op Memtwa

Heeft onze dochter ook en precies daar. Gisteren gevraagd bij het consultat ...
Ah top dankje

3 jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties!

3 jaar geleden

Mijn zoon had precies dit. Hij lag ook in het ziekenhuis (voor iets anders😅) en de kinderarts daar zei ook dat het een talg dingetje is en vanzelf wegging. Klopte, want op de een op andere dag was het plots weg.

vorig jaar

Hii! Ik kwam op dit topic terecht, mijn zoontje heeft eenzelfde soort bultje. Maar was even benieuwd hoe lang het bij jullie kindjes heeft gezeten of na hoe veel tijd het (ineens) weg was?