Hallo allemaal,
Onze dochter heeft een wit klein bultje op haar tepel (zie foto). Het lijkt niet pijnlijk te zijn als je eraan zit. Ze is nu 4,5 maand en ik heb het denk ik ongeveer 1,5 maand ontdekt maar het zou er ook zomaar al vanaf haar geboorte kunnen zitten dat het me niet opgevallen is. Herkent iemand dit of weet iemand wat het is?
Die van mij heeft dit ook maar wel iets minder… Toevallig laatst in de vliegtuig zag er een vrouw naast mij uit Kirgistan. Tijdens het verschonen en omkleden van mijn zoontje zei ze dat je het onder de douche moet uitknijpen zachtjes. Er komt dan soort “melk” uit ofzo zegt ze en als je dat doet nu ze nog zo klein zijn gaan ze later niet zoveel zweten onder de oksels enzo. Maar of het waar is…. God knows🤷🏻♀️ ik heb het in ieder geval niet geprobeerd haha 😄
Onze dochter heeft een hele knobbel onder de tepel zitten ter grootte van het topje van de pink zeg maar. Ik weet ook niet wat het is, lijkt wel een klier te zijn oid. Komt geen vocht uit..
had het consultatiebureau een mailtje gestuurd met de vraag maar nog niets gehoord…
Geef je borstvoeding? Las dat het ook iets hormonaals kan zijn
Ja, ze krijgt nog 2 flessen afgekolfde melk idd. Ik maak me er niet druk om. Heb ook gelezen dat het iets hormonaals kan zijn. Ze is verder ook niet ziek en heeft er ook geen last van, mag er ook gewoon aankomen. Volgende week moeten we toch naar cb dus dan kunnen ze gelijk kijken.
Heeft onze dochter ook en precies daar. Gisteren gevraagd bij het consultatiebureau en toen gaven ze aan dat het een talgkliertje is en vanzelf weggaat!
Mijn zoon had precies dit. Hij lag ook in het ziekenhuis (voor iets anders😅) en de kinderarts daar zei ook dat het een talg dingetje is en vanzelf wegging. Klopte, want op de een op andere dag was het plots weg.
Hii! Ik kwam op dit topic terecht, mijn zoontje heeft eenzelfde soort bultje. Maar was even benieuwd hoe lang het bij jullie kindjes heeft gezeten of na hoe veel tijd het (ineens) weg was?