6 Reacties

4 jaar geleden

Nie da ik weet dat ik daar last van heb . Maar als da toch een beetje geïrriteerd is kan je een beetje luierzalf aanbrengen . Moet niet veel zijn maar misschien helpt het .... 🤷‍♀️🙈 en anders kort je verloskundige bellen ...

4 jaar geleden

Wondjes genezen moeilijker tijdens de zwangerschap... Sinds ik zwanger ben bloed mijn tandvlees ook sneller als ik tandenpoets... Idd wat verzorgen dat het niet ontsteekt...

4 jaar geleden

Ik zou een dagje proberen om met bepanthen of sudo oid smeren, verder proberen wat droog te houden.

4 jaar geleden

Ik heb waarschijnlijk dus hier last van volgens mijn huisarts, veel voorkomend bij de zwangerschap.. 😓 ‘De meest voorkomende schimmel in de vagina is de Candida Albicans. Doordat tijdens de zwangerschap de zuurgraad van de vagina verandert, kan het natuurlijke evenwicht van schimmels en bacteriën verstoord worden. Schimmels kunnen de overhand nemen waardoor er mogelijk een vaginale schimmelinfectie ontstaat.’ Ben nu met een zalf van canesten 2x daags aan het smeren. De huid wordt al wat minder pijnlijk.

4 jaar geleden

Ja dat had ik daarna ook aan gedacht maar ben geen arts en wou geen angst spreken .🤷‍♀️ maar is niet zo erg dus zalfje smeren en zal snel weer over zijn . Succes 😊

4 jaar geleden

Reactie op Mistral1987

Ja dat had ik daarna ook aan gedacht maar ben geen arts en wou geen angst s ...
Dankjewel!!