12 Reacties

2 jaar geleden

Daar lijkt het wel op inderdaad! Heeft die nog meer plekjes? Wij hebben spul gekocht van dokter leenarts! Werkte hier echt fantastisch! Hadden ook van dat foam enz gekocht maar ze bleef maar krabben, huilen etc..

2 jaar geleden

Reactie op KimberleyyB

Daar lijkt het wel op inderdaad! Heeft die nog meer plekjes? Wij hebben sp ...
Ja in ze nek en lies op ze hoofd ook een paar

2 jaar geleden

Reactie op Nancy2009

Ja in ze nek en lies op ze hoofd ook een paar
Ja dan zullen het er nog wel meer worden op ten duur.. hier viel het in het begin ook mee, maar na een paar dagen kreeg ze er echt veel last van. Wij hadden dan en dat spul van dr leenarts en we deden haar iedere avond in een havermout badje!

2 jaar geleden

Reactie op KimberleyyB

Ja dan zullen het er nog wel meer worden op ten duur.. hier viel het in he ...
Dank je voor je tips ga straks gelijk even bij de winkel kijke

2 jaar geleden

Aanstippen spul van dr leenarts en in bad met een washandje met haver. Doet ook wonderen tegen de jeuk. Hebben wij elke dag gedaan tot de jeuk minder werd.

2 jaar geleden

Reactie op KimberleyyB

Daar lijkt het wel op inderdaad! Heeft die nog meer plekjes? Wij hebben sp ...
Hoelang duurde de jeuk/ waterpokken bij jullie?

2 jaar geleden

Het lijkt wel op waterpokken. Ik smeerde de plekjes in met sudocreme en 2x per dat een havermoutbadje. Na 7/8 dagen hadden wij de piek en na 4 weken waren bijna alle plekjes weg. Beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op sabinemarchal

Bij ons heeft ze 2 nachten niet geslapen van de jeuk en we hadden het na 3 of 4 dagen al aardig onder controle

2 jaar geleden

Reactie op Angelique Koese

Het lijkt wel op waterpokken. Ik smeerde de plekjes in met sudocreme en 2x ...
Thx .. is nu echt drama met slapen .. wil ook niet alleen slapen. Dus ik of me vriend gaan met hem liggen en dan slaapt die 2 uurtjes

2 jaar geleden

Reactie op sabinemarchal

Ongeveer een week. Doordat we het spul hadden van dr leenarts droogte de blaasjes snel in! Had wel het idee dat ze er toen ook veel minder last van kreeg. Was maar een paar dagen

2 jaar geleden

Reactie op Nancy2009

Thx .. is nu echt drama met slapen .. wil ook niet alleen slapen. Dus ik of ...
Hoe gaat het nu met hem?

2 jaar geleden

Gelukkig heeft die weinig last gehad van de waterpokken, 1 dag flinke koorts daarna was die er weer