5 Reacties

24 dagen geleden

Hier hetzelfde. Als ze wel slaapt valt ze pas om 2200 in slaap savonds. Als ze niet slaapt wel gewoon om 1900. Vind het ook vrij jong, maar inderdaad hier ook nooit een goede slaper geweest

24 dagen geleden

Hier al even geen middagdutjes meer. Hij lijkt er geen nood aan te hebben dus maak ik me geen zorgen. Hij moet wel iedere middag even rustig in zijn bedje (30 min, max 1 uur) en dan speelt hij wat met zijn pop.

24 dagen geleden

Had ik bij mijn oudste 2 ook, ik ging dan eerst een beetje om en om doen, 2 dagen niet en als ik de hele dag thuis was dan weer wel. Maar ik weet wel dat ze rond 2 jaar en 3 mnd niet meer gingen ‘s middags. Mijn 3e van nu 2.1 jaar slaapt nog elke dag heerlijk rond de 2 uur en ‘s avonds zonder problemen om 19.00 uur naar bed. Elke kindje is dus anders. Het is dus niet heel raar volgens mij als ze niet meer of minder gaan.

24 dagen geleden

Hier ook, soms slaapt ze wel en soms niet. Maar als ze een middagdutje doet, slaapt ze ‘s avonds ook pas rond 21/22 uur. Ze lijkt het soms wel nog nodig te hebben, als ze wel slaapt maak ik haar na een uur wakker, dan slaapt ze ‘s avonds wel sneller. Maar ze doet nu hooguit 2x per week een middagdutje, op de andere dagen rust ze gewoon in bed, spelen of boekje lezen.

20 dagen geleden

Ja hier net voor de 2e verjaardag mee gestopt, bij ons ging het precies hetzelfde. In het weekend vaak wel nog even een middagdutje van een uur