6 Reacties
4 maanden geleden
Wat super vervelend van alle omstandigheden. Als ze er aan toe is is het vaak wel snel klaar. Mijn dochter heeft het maar paar dagen geduurt voordat het eigenlijk al redelijk ging. Misschien zouden opa's en oma's kunnen helpen met een paar dagen logeren en de pamper uit te doen en het eerste grootste gedeelte kunnen doen met heel vaak dwijlen met een paar dagen hoef je alleen maar haar te zeggen dat ze naar de wc moet gaan elk uur. En het zeker doorpakken ook ondanks omstandigheden. Mensen hebben wel begrip voor het zindelijk worden een ongelukje doen de meeste mensen niet moeilijk over. Ook zou je miss haar wat vaker naar de opvang kunnen sturen zodat ze je daar helpen voor het grootste deel.
4 maanden geleden
Mijn dochter was jonger, dus misschien is het niet hetzelfde, maar zij heeft in het begin bijv buiten de deur nog wel een luier gedragen toen ze thuis geen meer had. Ik bood dan wel buiten de deur ook regelmatig aan om naar de wc te gaan (luier broekje kan dan handig zijn). Ik vroeg haar zelf wat ze wilde, vandaag een luier of niet. Je hoeft dus niet per se streng te zijn van doorpakken 'en nu gaat ie uit en blijft ie uit'. Vaak waarschuwt men dat het verwarrend is, maar daar had onze dochter geen last van. Misschien kun je zoiets proberen? Gewoon luier uit wanneer het uitkomt en aandoen wanneer het niet gaat voor jou. Dat haalt dan mss de druk eraf voor jou. Het hoeft geen alles of niets te zijn.
Succes en veel sterkte ook met alles!
4 maanden geleden
Die van mij 3 jaar en 4 maanden ook, heeft overdag geen luier en plast op de wc, snachts nog wel een luier, ze heeft nu 1 x op het potje gepoept maar dit lukt ook echt nog niet ,thuis niet nergens niet, vind dit ook heel lastig want wat ik ook probeer ze wil niet ,laatste optie is gwn geen luier meer aandoen denk ik
4 maanden geleden
Vervelend van alle omstandigheden!
Omdat onze dochter (toen nog geen 3) last had van blaasontstekingen adviseerde de dokter om een week lang echt zonder luier te laten (behalve snachts). Als het na die week niet zo lukken zou ze er nog niet aan toe zijn en dan weer over een poosje pas proberen.
Eerste 2 dagen had ze echt nog heel veel ongelukjes maar toch doorgezet en na een paar dagen bleef ze toch echt droog.
Misschien toch een kans geven? Succes!
2 maanden geleden
Oh lord. Paar maand geleden haar poepdiploma gegeven omdat het zo goed ging. Nu ineens poept ze al 3 dagen achter elkaar in de broek馃槄