24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub april 2022

Zindelijkheid uitstellen wegens omstandigheden

Littleseahorse

10 maanden geleden

Onze kleine meid is nu ruim 3 jaar en 4 maanden. Al vanaf 2,5 probeer ik pogingen te doen tot zindelijkheidstraining. Maar elke keer is er wel weer iets waardoor we niet kunnen doorpakken. Vanwege mijn gezondheid is ze vaak bij opa’s en oma’s. Vorig jaar moest mijn man een reis maken voor werk, rond de feestdagen doe je niet, dit jaar is ze zus geworden, kreeg ik meerdere keren ziekenhuisopnames met hersteltijd waar ii nu nog in zit. De opvang heeft ook opgemerkt dat ze er aan toe is en heeft haar al een paar keer de luier af gehouden. Thuis gaat ie dan weer aan. Ik heb letterlijk alles in huis als in oefenbroekjes en een meeneem klaptoiletje maar ben bang dat we er deze zomer wederom niet aan toe komen. We hebben het een paar maand geleden weer geprobeerd dag 1 ging de ochtend alles nat, wel bijna 15 oefenbroekjes verder. Smiddags ging al heel wat beter. Toen had ik tegen de nacht weer een ritje ambulance waardoor we moesten stoppen. Haar vriendinnetje heb ik geinspireerd dit ook te doen en die is het inmiddels gelukt. Ik ben bang dat dit op de lange termijn invloed gaat hebben op haar zelfvertrouwen. Voel me dan schuldig dat ze grotendeels door mijn gezondheidssituatie nog niet zindelijk is. Tips? Of meer mama’s met dezelfde soort problemen?

Geboorteclub april 2022

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.