23 Reacties

3 jaar geleden

Bij ons zit de baby op de bijrijdersstoel en mijn man erachter haha. Zo kan hij hem intussen een personal entertainment show geven 😂 en ook praktisch als ik en mijn baby samen reizen (zonder partner bedoel ik)

3 jaar geleden

Ik zit voorin naast mijn man, als ze een wat minder humeur heeft achterin haha. Ander is het de hele weg gemopper 🤣

3 jaar geleden

Bij ons zit de baby op de bijrijdersstoel en mijn man erachter haha. Zo kan ...
Dit heb ik dus ook al overwogen, om haar op mijn bijrijdersstoel te zetten. Maar daar is volgens mij geen Isofix of wel?😯 Gebruik jij dan alleen de gordel? Want nu is met haar alleen op pad zijn altijd een gehuil en drama achterin.. 😓😭 waar ze zichzelf uiteindelijk in slaap huilt. Vreselijk vind ik dat.. daarom ga ik er bijna nooit met haar alleen op uit.

3 jaar geleden

Mijn vriend en ik zitten altijd samen voorin. Alleen de eerste paar ritjes heb ik achterin gezeten 😅

3 jaar geleden

Ik ben team achter 🤣 vind het zelf eigenlijk wel relaxed ook haha

3 jaar geleden

Reactie op jojo-chan

Ik ben team achter 🤣 vind het zelf eigenlijk wel relaxed ook haha
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat voor een auto je hebt. 😂

3 jaar geleden

Als we (mijn man en ik) samen rijden, ligt het aan de afstand. Als we er zo zijn zit ik voorin, als het een langere rit is zit in achterin. Of we stoppen onderweg en ik ga alsnog achterin zitten 😂. Als ik alleen rij en hij is vrolijk en hoeft niet te slapen, klik ik de maxicosi op de base. Als hij niet zo lekker in zijn vel zit of het tijd is om te slapen zet ik hem in de bijrijdersstoel zodat ik hem gerust kan stellen😅

3 jaar geleden

Voorin. Wij hebben een spiegel achterin hangen, zo kan ze zichzelf zien en ons ook (&wij haar)

3 jaar geleden

Wij zitten eigenlijk altijd voorin. Kleine achterin met een spiegel zodat wij vanuit voor zocht hebben op hem. Maar hij heeft nu ook door dat ie ons kan zien haha! Alleen toen we op autovakantie naar Italië gingen, heb ik de hele reis achterin gezeten. Hij deed het super maar vond het toch makkelijker met zulke lange stukken.🤭

3 jaar geleden

Ligt aan de afstand. Klein stukje voorin. Maar meestal achterin. Mevrouw krijst anders echt de hele boel bij elkaar. Niet te houden

3 jaar geleden

Voorin als we samen rijden. Als ik alleen rij, zit onze dochter naast mij in de gordel zodat ze wat kan rondkijken. Vind ze fijner

3 jaar geleden

Ik zit bijna altijd achterin omdat hij heel hard weent in de auto en ik hem dan kan entertainen

3 jaar geleden

Reactie op xmammie🌸

Dit heb ik dus ook al overwogen, om haar op mijn bijrijdersstoel te zetten. ...
Dit hebben we ook lang gedaan, met de gordel van voor als ik alleen met hem rij.

3 jaar geleden

Wij zitten samen voorin. Hebben bij de kleine een spiegeltje achter hangen dat we hem kunnen zien😄

3 jaar geleden

Zit altijd voorin. Man ook. Baby achterin met spiegel, dus we kunnen elkaar zien. Moet ook eerlijk zeggen dat autorijden over het algemeen goed gaat, dus er is geen noodzaak om achterin te zitten.

3 jaar geleden

Aan het begin raakte ze in paniek in de auto, dus toen zat ik achterin voor wat support (zingen, speentje, hand vasthouden, etc.) Ze begon al te huilen als we bij de auto aankwamen. Toen ze doorkreeg dat het niks ergs was, ben ik voorin gaan zitten met het idee dat we altijd kunnen stoppen als het niet gaat. Nu zit ik altijd voorin. Wanneer ik alleen met haar rij, dan ga ik zoveel mogelijk binnendoor zodat ik eventueel kan stoppen om het speentje aan te geven. Overigens begint ze nu alleen nog te mopperen bij langere stukken of als ze moe is. Mijn tip zou dus zijn: probeer voorin, als het niet lukt ga je alsnog naar achteren. Dan na een paar keer ook weer terug naar voren als je kindje rustig is zodat deze leert dat je er voor haar bent als ze verdrietig is. Wij hebben overigens een spiegel op de achterstoel zodat we haar kunnen zien, praten geregeld tegen d’r en ze heeft een standaard speeltje aan de maxicosi en speen met speenkoord.

3 jaar geleden

Voorin

3 jaar geleden

Meestal zit ik voorin, maar als we als gezin weg gaan, 3 kids en maken een langere rit, gaat de maxicosi voorin en ikzelf in het midden achterin om de vrede te bewaren. De korte ritjes gaan ze met z'n alle op de achterbank We gaan eigenlijk nooit speciaal naast de jongste zitten, die slaapt bijna altijd, mits er geen grote broer herrie maakt naast haar

3 jaar geleden

Reactie op xmammie🌸

Dit heb ik dus ook al overwogen, om haar op mijn bijrijdersstoel te zetten. ...
Klopt maar wij gebruiken geen Isofix. Doen gewoon de gordel. Isofix is wel veilig maar ik ben ook reëel, hoe vaak krijg je nou een ongeluk... En ik denk dat de kans op een ongeluk met een krijsende baby waardoor je bent afgeleid groter is dan met een blije rustige baby. Heb ook het speeltje Freddie de Vuurvlieg en als ik alleen rij knijp ik daar af en toe in en dan issie heel zoet

3 jaar geleden

Wij hadden dit ook! Elke rit was echt een overwinning, alleen rijden was geen optie. Huilen, roepen, … Altijd maar vannachter zitten (en ja, ik word wagenziek 🥴) We hadden een autoreisje voorzien van een 5tal uren. Wat zag ik daarop tegen.. 5u vannachter zitten en 5u gekrijs. Raar maar waar het is super goed verlopen! Onze meid was zoooo flink en eigenlijk sindsdien is de auto geen uitdaging meer. En zit ik fijn naast mijn partner en ook alleen op stap gaan met de auto kan ook terug! Op auto-vakantie gaan is dus de tip 😝🚗