7 Reacties

4 jaar geleden

Hi! Zelf woon ik op Bonaire en is mijn dochtertje van 9 weken hier ook geboren. Natuurlijk is het warm en koelt het ook niet heel erg af. Overdag heb ik haar alleen in een luier of romper met korte mouwen, 鈥榮 avonds wel een vestje en lange broek van een dunne of gehaakte stof. Gelukkig er overdag ook veel wind en veel strandjes of horecagelegenheden met schaduw, dus dat is erg fijn! Zelf zou ik niet in september gaan, dan is er orkaanseizoen en haalt dus alle wind weg van de ABC eilanden en kan het echt heel warm zijn. Muggen zijn er altijd wel, op sommige plekken wat meer dan op andere plekken van het eiland. Je kan het beste een klamboe meenemen (huren?) om over het wiegje en de kinderwagen voor 鈥榮 avonds te doen. Maar Cura莽ao is een heerlijk eiland en zeker om aan te raden, lekker relaxed!

4 jaar geleden

Wij zijn 3 keer naar Cura莽ao geweest zonder kinderen en gaan nu deze zomer eind juli/ begin augustus met onze dan 4 maanden oude zoon! Ik vind het er fantastisch!! Wij zitten dan in een huisje op een park waar ook een zwembad is en hebben een huurauto dus als we naar het strand gaan kunnen we er ook zo weer weg en lekker naar het huisje!馃榿 We zitten alleen wel te kijken welke benodigdheden we moeten hebben voor op het strand met zo鈥檔 kleine? Een soort tentje? Iemand tips??

4 jaar geleden

Reactie op EK123

Wij zijn 3 keer naar Cura莽ao geweest zonder kinderen en gaan nu deze zomer ...
Ze verkopen een tentje in vorm van een soort koker zeg maar. Dit ventileert door het gaas en is bedekt met UVW werend doek. Ook kunnen ze er lekker in liggen en je maakt hem dicht met een rits. Wij hebben er 1 van prenatal en van het merk deryan.

4 jaar geleden

Reactie op Josephine001

Ze verkopen een tentje in vorm van een soort koker zeg maar. Dit ventileert ...
Oh top! Ik ga daar even naar kijken, dankjewel!

4 jaar geleden

Reactie op Josephine001

Ze verkopen een tentje in vorm van een soort koker zeg maar. Dit ventileert ...
Ik bedoel natuurlijk UV haha, autocorrectie 馃槀馃槣

4 jaar geleden

Wij zijn ook al vaker geweest met kleine kinderen, het meest vervelend vond/vind ik het tijdsverschil

4 jaar geleden

Reactie op EK123

Wij zijn 3 keer naar Cura莽ao geweest zonder kinderen en gaan nu deze zomer ...
Ik had zo鈥檔 tentje gezien! Lijkt mij makkelijk!