15 Reacties
3 jaar geleden
Hier ook vieze poep, maar ook wisselen. Gillend en krijsend wakker worden, en erg veel slijm. Tandje is al wel door het tandvlees.
3 jaar geleden
Bij ons is het zeker een teken van tandjes.. nu 3x gehad dat ze een week lang hele zure, dunne ontlasting had (soms 6x per dag)... ook altijd met een snotneus er bij en de laatste keer ook een ontstoken oogje.. en dan tada, 1.5-2 weken later een wit puntje of wit streepje..
Ze heeft nu 6 tandjes (komen met 2 tegelijk bij onze dochter)..
Misschien kun je iets op haar tandvlees smeren wat het een beetje verlicht? Onze dochter lijkt er weinig last van te hebben dus wij hebben dat tot nu toe nog niet gedaan..
Succes! 馃槉
3 jaar geleden
Reactie op Ccl_Hrtmn
Bij ons is het zeker een teken van tandjes.. nu 3x gehad dat ze een week la ...
Misschien toch maar een gel halen inderdaad. Ik zou het wel zonde vinden te smeren als het iets anders blijkt te zijn, maar wie weet helpt het. Als ze me laat smeren tenminste 馃槄 Mondje gaat heel stijf dicht en als ik toch mn vinger naar binnen wurm houdt ze haar tong op haar onderste tandvlees 馃
3 jaar geleden
Hier alle symptomen al een week of 5, maar nog geen tandje in zicht. Zure poep is er 1 van inderdaad, maar dat was 2 dagen achter elkaar en daarna weer niet.
3 jaar geleden
Reactie op klazien
Dat had onze dochter ook is het teken van tanden. De billen gingen kapot va ...
Ik hoop dat het kapotgaan meevalt aangezien onze meid 95% van haar poepjes in de wasbak doet. Dan blijft het niet zo aan haar gaatje zitten. Toen de zure poep begon, had ze het wel prompt 2x in de luier, bah 馃槄
Er ligt al vette zalf, drogere plekkerige zalf en zinkzalf klaar... zal de talkpoeder ook maar weer uit de kast halen. bedankt voor de tip!
3 jaar geleden
Heb nu een gel met plantenextracten gekocht. Vraag me wel af hoe en wanneer ik dat het beste smeren kan 馃 Er staat op 'na de maaltijd, voor het slapen'. Maar ik voed haar altijd in slaap... Bovendien begint ze meestal pas na enkele uren of middenin de nacht pas te jammeren/huilen.
3 jaar geleden
Reactie op jojo-chan
Ik hoop dat het kapotgaan meevalt aangezien onze meid 95% van haar poepjes ...
Huh? Hoe doe je dat?
3 jaar geleden
Reactie op BijnaMama85
Huh? Hoe doe je dat?
Baby zindelijkheidscommunicatie (bzc). Wij kregen de tip al vanaf de 2e week van de vroedvrouw. Als ik merk dat ze moet (of als het tijd is, tegenwoordig zijn haar signalen niet zo duidelijk), houden we haar in een soort hurkhouding boven de wasbak (toilet of potje kan ook). Duurde niet lang voor we zo bijna alle poepjes opvingen, en ook een deel van de plasjes. De baby lijkt het veel fijner te vinden dan in de luier, en ons scheelt het luiers en billen poetsen (ik spoel de billetjes meteen onder de kraan). We hopen ook wel dat het ervoor zorgt dat ze vroeg zindelijk kan worden, ze lijkt het namelijk echt wel te begrijpen en enigszins onder controle te hebben.
3 jaar geleden
Hier ook al 3 weken en afgelopen week krijsen en gillen s avonds en snachts en nog steeds geen tandje 馃ぃ