6 Reacties
4 jaar geleden
Buikgriep is niet schadelijk voor je kindje . Let wel op dat je genoeg drinkt . Ookal is dat soms nie evident ... en eet lichte dingen . Zoals beschuit met boter . Of kippensoep zodat je toch iets binnen hebt . En een glas cola kan je ook helpen , maar niet overdrijven . Spoedig herstel
4 jaar geleden
Hi ik heb nu al 3x een buikgriep gehad deze zwangerschap, het is vreselijk maar blijf vooral drinken en probeer bijvoorbeeld yoghurt te eten! Je kindje zit heel goed beschermd en die haalt hoe dan ook genoeg brandstoffen uit je lichaam! Let vooral op jezelf als je het gevoel krijgt dat je uitgedroogd begint te raken of geen water meer binnen houd neem vooral contact op! Voorderest even doorheen helaas.. voor je kindje kan het iedergeval geen kwaad! sterkte 馃槝
4 jaar geleden
Ik heb ook al 3 keer buikgriep gehad deze zwangerschap. Waarvan 2 keer in het ziekenhuis heb gelegen wegens uitdroging. Voor het kindje kan het echt geen kwaad, dat is mij heel vaak verteld door de artsen. Het kindje leeft van jou reserve stoffen. Het is meer voor jezelf gewoon heel naar en vervelend. Het belangrijkste is om kleine slokjes tussen het spugen door te drinken, en trek optijd aan de bel bij je verloskundige als je denkt dit duurt veelste lang. Heel veel beterschap en neem goed je tijd om te herstellen als je je straks beter voelt!
4 jaar geleden
Ik heb 3 weken geleden ook flinke buikgriep gehad! Was toen rond de 12 weken. Helaas niks aan te doen. Zorg dat je wat kan blijven drinken en anders bellen naar de huisarts(enpost).. Ik heb uiteindelijk zetpillen en ORS gehad.. want raakte uitgedroogd.. 1 dag gebruikt en maag was toen weer voldoende tot rust om vocht binnen te houden!
Heel veel beterschap
4 jaar geleden
Dankjullie voor de geruststelling en adviezen!
En fijn te horen dat jullie ondanks het nare ziek zijn gelukkig goed zijn hersteld馃尭