Hallo allemaal, binnenkort houden mijn vriend en ik een feestje voor onze vrienden om onze verjaardagen te vieren en we willen dan ook de zwangerschap bekend maken. Heeft er iemand leuke ideeën/ervaring hoe dit op een leuke of originele manier te doen?
Een taart of cupcakes? Roze en blauwe drankjes serveren. Roze blauwe versiering xD miss valt het ze niet eens op. Wij hadden testen in een bos bloemen gedaan en me moeder had het niet eens door 😂
Bij de vorige zwangerschap hebben we het bekend gemaakt tijdens oud en nieuw. We hebben een schaal met geboortechocolaatjes neergezet en dan wachten tot iemand het opvalt. Dit was al vrij snel 😊
Tof dat je dit onderwerp aanhaalt, want ik heb hetzelfde. We willen het bekend maken op mijn verjaardagsfeestje. Tot noch toe ben ik vrij inspirarieloos😆 ik hou niet zo van babyroze en babyblauw. Maar wat dan wel?
Zelf had ik afgelopen weekend m’n verjaardag en deed ik alsof ik een heel leuk cadeau van mijn vriend had gekregen. Deze zat in een doosje. Die lieten wij zien aan familie en toen ze deze openende zagen ze een rompertje met een echo
Halverwege de verjaardag doen alsof je nog een groot cadeau hebt voor je partner. Als hij de grote doos opent komen en roze en blauw helium ballonnen uit vliegen!
Wij hebben met mijn verjaardag deze petit fours uitgedeeld. Was leuk om te zien hoe lang of kort het bij sommige duurde voordat het kwartje viel. Alleen maar leuke reacties gehad 🤩
Wij doen het zaterdag hier ook op een 'verrassingsfeest' voor mn man. We gaan Chinees eten en mn man moet zogezegd door hulp van ies dat ik heb gebakken raden wat we gaan eten. Daarvoor deel ik zelf gebakken gelukskoekjes uit met een boodschap in.