52 Reacties
3 jaar geleden
Aahhh ik was bijna op gewicht en toen ging ik maximaal chocolade letters eten, whhyyyyyy😬😬😬
Ik doe dus ook mee. 🙄🤣
3 jaar geleden
Ik doe ook mee!
Ik ben al wel bijna op het gewicht van voor mijn zwangerschap, maar wil dáár nog graag 3 tot 5 kilo vanaf.
In totaal 7 kilo te gaan.
Ik wil ook weer 1 x per week naar de sportschool gaan, moet me nog inschrijven ergens.
Daarnaast dans ik al 1 x per week met mijn man.
En eten... niet meer snacken s avonds op de bank, alleen in het weekend mag dat nog.
3 jaar geleden
Ik doe ook graag mee en heb motivatie nodig hahah. Ik ga beginnen met letten op eten en voorlopig heb ik eerst als plan om 10.000 stappen per dag te halen met een flinke wandeling of iets dergelijks. Ik durf me nog niet echt vast te binden aan een sportschoolcontract. Dus ik probeer het ook een beetje op mijn eigen manier te doen. ☺️
3 jaar geleden
Wat een goed topic! Ik doe ook me, m’n zwangerschapskilo’s moeten er nog af. Dus wil minder snaaien, vaste tijden eten en meer bewegen. Doordat ik tot 7 maanden na de zwangerschap nog last heb gehad van bekkeninstabiliteit en daarna een knieblessure gaan we eerst het aantal stappen maar eens opvoeren 😉
3 jaar geleden
Ik wil ook mee doen!! Lukt hier ook maar niet om alles er af te krijgen. Ik rijd al 4 x in de week paard, maar ga er nu ook bij bootcampen
3 jaar geleden
Ik neem mij hetzelfde voor. Ik was in de zwangerschap vrijwel niks aangekomen (viel juist veel af de eerste helft) maar daarna ben ik veel gaan snacken en verkeerd gaan eten. Ook door burn-out ben ik veel gaan eten. Ik ben nu 10 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap en ik heb al veel overgewicht. Als ik een redelijk gezond gewicht wil hebben moet ik 40 kilo afgevallen 😭. Ik wil gaan kijken of een vecht- of verdedigingssport iets voor mij is.
3 jaar geleden
Ik doe ook mee en kan motivatie goed gebruiken🙂. Het idee van maria94 voor de app 'ommetje' is een goed idee dus ik sluit graag aan als daar een groep is aangemaakt. Bij het ontbreken van een wandelmaatje is de app misschien wel een goede motivatie 🙂
3 jaar geleden
Doe graag mee. Ik weeg nog 8 kilo meer dan voor mijn zwangerschap en er gaat niks af. Ik loop bijna dagelijks een uur met mijn dochtertje en sport 1 keer per week en rij ook paard zo nu en dan maar heeft tot nu toe niet geholpen. Ik probeer al een tijdje wat meer op te letten maar moet nu toch echt iets van op dieet gaan. Mijn buik is echt dik en kleren kopen is deprimerend. Ik ga mij aansluiten bij dat ommetje:-)