52 Reacties

3 jaar geleden

Toevallig heb ik mezelf hetzwlfde voorgenomen! Maar ga niet lijnen of iets dergelijks. Voor mij zit het vooral in het avondeten minderen 🤭 dus doe zeker mee maar wel mijn eigen challenge!

3 jaar geleden

Zeker nodig en ook voorgenomen dit jaar! Nog steeds 10kg zwaarder dan voor de zwangerschap. Moet ook in een trouwjurk in november dus er is geen reden om dit niet te doen! 😁

3 jaar geleden

Ik ga het zonder sportschool proberen. Maar wel meer fietsen en wandelen om van a naar b te gaan. Én dry januari om mee te beginnen. Het dagelijks wijntje s avonds was er weer in geslopen namelijk

3 jaar geleden

Aahhh ik was bijna op gewicht en toen ging ik maximaal chocolade letters eten, whhyyyyyy😬😬😬 Ik doe dus ook mee. 🙄🤣

3 jaar geleden

Ik doe ook mee! Ik ben al wel bijna op het gewicht van voor mijn zwangerschap, maar wil dáár nog graag 3 tot 5 kilo vanaf. In totaal 7 kilo te gaan. Ik wil ook weer 1 x per week naar de sportschool gaan, moet me nog inschrijven ergens. Daarnaast dans ik al 1 x per week met mijn man. En eten... niet meer snacken s avonds op de bank, alleen in het weekend mag dat nog.

3 jaar geleden

Yesss ik had dus zwangerschapsdiabetes en ben dus als een malle gaan snaaien NA de zwangerschap waardoor ik nu alsnog zwaarder weeg dan ervoor! Ik doe mee hoor! Vooral m.b.t. voeding! Ik zit op cardioboksen qua sport.

3 jaar geleden

Ik doe ook graag mee en heb motivatie nodig hahah. Ik ga beginnen met letten op eten en voorlopig heb ik eerst als plan om 10.000 stappen per dag te halen met een flinke wandeling of iets dergelijks. Ik durf me nog niet echt vast te binden aan een sportschoolcontract. Dus ik probeer het ook een beetje op mijn eigen manier te doen. ☺️

3 jaar geleden

Wat een goed topic! Ik doe ook me, m’n zwangerschapskilo’s moeten er nog af. Dus wil minder snaaien, vaste tijden eten en meer bewegen. Doordat ik tot 7 maanden na de zwangerschap nog last heb gehad van bekkeninstabiliteit en daarna een knieblessure gaan we eerst het aantal stappen maar eens opvoeren 😉

3 jaar geleden

Hoooi! Wat fijn dit! Ik doe zeker mee, kreeg al die tijd de knop niet om maar voel mij zo niet mijzelf. Ben zo dankbaar voor onze dochter, zou alleen graag mijn kilo's eraf hebben

3 jaar geleden

Ik wil ook mee doen!! Lukt hier ook maar niet om alles er af te krijgen. Ik rijd al 4 x in de week paard, maar ga er nu ook bij bootcampen

3 jaar geleden

Ik doe mee! -15 kilo! Ik ga weightwatchers volgen en meer bewegen! Lekker met de hond en m’n dochter wandelen en weer yoga oid.. zin in! Strak de zomer in 😁

3 jaar geleden

Ik neem mij hetzelfde voor. Ik was in de zwangerschap vrijwel niks aangekomen (viel juist veel af de eerste helft) maar daarna ben ik veel gaan snacken en verkeerd gaan eten. Ook door burn-out ben ik veel gaan eten. Ik ben nu 10 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap en ik heb al veel overgewicht. Als ik een redelijk gezond gewicht wil hebben moet ik 40 kilo afgevallen 😭. Ik wil gaan kijken of een vecht- of verdedigingssport iets voor mij is.

3 jaar geleden

Kennen jullie de app ‘ommetje’ van de hersenstichting? Ik kan daar wel eens groep aanmaken, dan kun je dus van elkaar zien of iemand een ommetje heeft gemaakt en zo ja hoe lang

3 jaar geleden

Ik doe ook mee en kan motivatie goed gebruiken🙂. Het idee van maria94 voor de app 'ommetje' is een goed idee dus ik sluit graag aan als daar een groep is aangemaakt. Bij het ontbreken van een wandelmaatje is de app misschien wel een goede motivatie 🙂

3 jaar geleden

Reactie op maria94

Kennen jullie de app ‘ommetje’ van de hersenstichting? Ik kan daar wel eens ...
Idd misschien is dat een goed idee! Ik sluit me ook graag aan!

3 jaar geleden

Ik doe mee! Zat voor december nog 2 kilo boven mijn startgewicht en helaas nu 4 door het gesnaai in de wintermaanden. Ik wil er graag dan nog 8 kilo af, dus 12 kilo te gaan. 💪🏻💪🏻

3 jaar geleden

Reactie op Chantal____

Ik doe ook mee en kan motivatie goed gebruiken🙂. Het idee van maria94 voor ...
De groep heet aprilmama’s en de teamcode is RKPPW

3 jaar geleden

Heb ik nu toch alweer een hele chocoladereep op. Gisteren ook al 😬

3 jaar geleden

Reactie op lianne1985

Heb ik nu toch alweer een hele chocoladereep op. Gisteren ook al 😬
De kerstchocola moet er hier ook even aan geloven...

3 jaar geleden

Doe graag mee. Ik weeg nog 8 kilo meer dan voor mijn zwangerschap en er gaat niks af. Ik loop bijna dagelijks een uur met mijn dochtertje en sport 1 keer per week en rij ook paard zo nu en dan maar heeft tot nu toe niet geholpen. Ik probeer al een tijdje wat meer op te letten maar moet nu toch echt iets van op dieet gaan. Mijn buik is echt dik en kleren kopen is deprimerend. Ik ga mij aansluiten bij dat ommetje:-)