Hoi dames!
Ik ga straks voor het eerst zwangerschapskledij zoeken.
Nu ik 10+2weken ben beginnen de broeken tegen de avond toch wat lastig te zitten 😅
Wat ik zeker wil kopen nu:
Een zwangerschapsbroek en een -panty
Hebben jullie al iets gekocht?
Ik weet van een vriendin dat de broeken van h&m goed zitten. Die van c&a gaa' blijkbaar snel stuk.
Hebben jullie nog tips&tricks?
Liefs,
Delphine
Ik heb bij de vorige zwangerschap 2 broeken gekocht bij de prenatal. Ik heb ze de hele zwangerschap kunnen dragen + een stuk na de geboorte. Ik heb ze nog allebei en zou ze nu ook kunnen dragen. Kortom heel tevreden over de kwaliteit, vond de prijs toen ook meevallen.
Geniet van het shoppen 🤗
Ik heb deze jurk gekocht voor straks 😍👍🏻 draag nu nog veel lekkere loszittende zomerjurkjes en jumpsuits. En denk dat ik straks voor de winter maar 3 jurken ga kopen en 1-2 lekkere thuisbroeken. En eventueel nog een winterjas. Denk dat ik alles via Zalando ga bestellen.
Ik had besteld van de Lidl shop, prima kleren voor niet te veel geldt, maar het valt wel krap allemaal. Dus ik zou zeggen bestel 1 of 2 maten groter dan je normaal hebt.
Ik heb een zwangerschapsbroek van love2wait gekocht. Verder twee ruime maxidresses van By-Bar. Ik vind de meeste zwangerschapskleding oerdegelijk en saai 😅. Dat wordt nog een hele zoektocht ben ik bang…
Tip voor panty, ik vind het zelf echt zo pijnlijk strak over de buik. Heb dit weekend stay ups gekocht, heerlijk!!!! Geen last van de buik en je ziet er niks van.
Toevallig gister online gezocht/gekeken. Bij Shein hebben ze dus ook heelveel keuze! De kleding is daar best goedkoop! Voor zwangerschapskleding dus top!
Broeken van de c&a . Zwangerschapsleggings op de site van de lidl en een paar kleedjes van het merk noppies . Ook in de jbc vind je mooie kleren . En valt goed mee van prijs :)
Update:
Ik heb een broek bij H&M kunnen vinden.
Panty's was moeilijker te vinden maar samen met een short voor onder een jurk heb ik beide gevonden in Noppies.
We kunnen er weer even tegen.
Voor de rest draag ik losse jurkjes en bloeses.
Ik heb bij mijn eerste heel veel broeken in mijn maat gevonden in de plaatselijke kringloop. Dit gaat inmiddels al 2 rondes mee (+ bij mijn zus en schoonzusje).