36 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb alles 2de hands gekocht met m'n dochter. Scheelt een hoop geld!

4 jaar geleden

Ik heb bij de vorige zwangerschap 2 broeken gekocht bij de prenatal. Ik heb ze de hele zwangerschap kunnen dragen + een stuk na de geboorte. Ik heb ze nog allebei en zou ze nu ook kunnen dragen. Kortom heel tevreden over de kwaliteit, vond de prijs toen ook meevallen. Geniet van het shoppen 🤗

4 jaar geleden

Bij de lidl shop is die het voordeligst en ik heb ze gedragen best wel oke

4 jaar geleden

Ik heb 2 zwangerschapsbroeken bij de h&m gekocht en wat t-shirts bij de prenatal in de sale🥰

4 jaar geleden

Ik heb deze jurk gekocht voor straks 😍👍🏻 draag nu nog veel lekkere loszittende zomerjurkjes en jumpsuits. En denk dat ik straks voor de winter maar 3 jurken ga kopen en 1-2 lekkere thuisbroeken. En eventueel nog een winterjas. Denk dat ik alles via Zalando ga bestellen.

4 jaar geleden

Ik had besteld van de Lidl shop, prima kleren voor niet te veel geldt, maar het valt wel krap allemaal. Dus ik zou zeggen bestel 1 of 2 maten groter dan je normaal hebt.

4 jaar geleden

Reactie op xmammie🌸

Ik heb deze jurk gekocht voor straks 😍👍🏻 draag nu nog veel lekkere loszi ...
Wat een mooie jurk! Ja, losse jurken draag ik nu nog wel. ☺️

4 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapsbroek van love2wait gekocht. Verder twee ruime maxidresses van By-Bar. Ik vind de meeste zwangerschapskleding oerdegelijk en saai 😅. Dat wordt nog een hele zoektocht ben ik bang…

4 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapsbroek van love2wait gekocht. Verder twee ruime maxi ...
Blijkbaar heeft vero moda dus een maternity-lijn uitgebracht! 🤩

4 jaar geleden

Bonprix.nl, Hema, supermom, h&m. Allen ook fijn voor een maatje meer.

4 jaar geleden

Ik draag nu graag mijn leggings met jurkjes, gezien deze ruim zitten met een taillelint kan ik ze denk ik best een hele tijd dragen!

4 jaar geleden

Ik leef in de soft flares broeken van ambika. Betaalbaar en heerlijk comfortabel.

4 jaar geleden

Tip voor panty, ik vind het zelf echt zo pijnlijk strak over de buik. Heb dit weekend stay ups gekocht, heerlijk!!!! Geen last van de buik en je ziet er niks van.

4 jaar geleden

Toevallig gister online gezocht/gekeken. Bij Shein hebben ze dus ook heelveel keuze! De kleding is daar best goedkoop! Voor zwangerschapskleding dus top!

4 jaar geleden

Broeken van de c&a . Zwangerschapsleggings op de site van de lidl en een paar kleedjes van het merk noppies . Ook in de jbc vind je mooie kleren . En valt goed mee van prijs :)

4 jaar geleden

Update: Ik heb een broek bij H&M kunnen vinden. Panty's was moeilijker te vinden maar samen met een short voor onder een jurk heb ik beide gevonden in Noppies. We kunnen er weer even tegen. Voor de rest draag ik losse jurkjes en bloeses.

4 jaar geleden

River island! Bij zalando! Zitten perfect!! ( 11+2) heb al 1 broek ervan aan waarvan de band heel laag is en zit dus top!

4 jaar geleden

Ik heb bij mijn eerste heel veel broeken in mijn maat gevonden in de plaatselijke kringloop. Dit gaat inmiddels al 2 rondes mee (+ bij mijn zus en schoonzusje).

4 jaar geleden

Reactie op sharonmaaskant

River island! Bij zalando! Zitten perfect!! ( 11+2) heb al 1 broek ervan aa ...
Dit is er een van!😊

4 jaar geleden

Reactie op sharonmaaskant

Dit is er een van!😊
❤river island