Goedemiddag mama’s,
Wij gaan over 4 weken op vakantie naar Spanje en hopen uiteraard op mooi, warm weer.
Nou hebben we een strandhuisje hier en een overvloed aan leuke zwembroekjes. Alleen denk ik dat de temp in Spanje een stuk hoger zal zijn dan (vooral nu😒) in Nederland.
Zouden jullie eerder voor een uv pakje gaan? Of gewoon goed smeren en een zwembroekje?
Wij gaan over een paar weken ook op vakantie. En hebben zelf voor ons zoontje een zwembroekje maar wel een uv shirtje. Een met lange mouwen en een met korte. Die kleintjes hebben nog zo'n wit huidje en geen zon gezien🙈
Wij zijn nu op vakantie. Ik heb zwempakje en uv pakje bij me, maar we gebruiken altijd uv pakje nu als we gaan zwemmen. We smeren haar ook in, maar toch als ze zo in die band hangt met de zon op zich gericht, vind ik het prettig dat haar armen en schouders goed zijn beschermd!
Bij een UV pakje is het wel zo dat ze het erg koud kunnen krijgen omdat deze natuurlijk helemaal nat is. Huid droogt sneller. En inderdaad je moet nog steeds goed smeren.