6 Reacties

3 jaar geleden

Wij gaan over een paar weken ook op vakantie. En hebben zelf voor ons zoontje een zwembroekje maar wel een uv shirtje. Een met lange mouwen en een met korte. Die kleintjes hebben nog zo'n wit huidje en geen zon gezien🙈

3 jaar geleden

Ik weet niet meer waar maar ik heb gelezen als je zon uv pakje gebruikt dat je alsnog moet smereb

3 jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie. Ik heb zwempakje en uv pakje bij me, maar we gebruiken altijd uv pakje nu als we gaan zwemmen. We smeren haar ook in, maar toch als ze zo in die band hangt met de zon op zich gericht, vind ik het prettig dat haar armen en schouders goed zijn beschermd!

3 jaar geleden

Reactie op XxMar

Ik weet niet meer waar maar ik heb gelezen als je zon uv pakje gebruikt dat ...
Goed punt, niet alle uv pakjes zijn helemaal zon werend. Belangrijk om ook gewoon te smeren. Zal echt wel gedeeltelijk uv weren maar niet 100%

3 jaar geleden

Bij een UV pakje is het wel zo dat ze het erg koud kunnen krijgen omdat deze natuurlijk helemaal nat is. Huid droogt sneller. En inderdaad je moet nog steeds goed smeren.

3 jaar geleden

Wij gebruiken een zwemluier met uv t shirtjes. Mochten ze wel een ongelukje krijgen hoef je niet het hele uv pakje te wassen