Tips gevraagd! Op dit moment is mijn lichaam nog steeds niet wat het is geweest, ik weet het… ‘9 maanden op en 9 maanden af’, maar inmiddels kan ik dat goed bedoelde zegje niet meer horen haha.
Binnenkort ga ik samen met mijn vriend en dochtertje op vakantie, tijd om weer te gaan zwemmen dus! Spannend… want ik ben op dit moment niet bepaald blij met hoe ik eruit zie. Hebben jullie tips voor leuke zwemkleding? Een bikini met een wat hoger broekje? Zodat m’n ‘blubje’ verstopt blijft (geen idee hoe ik het anders moet noemen haha), of misschien toch een badpak (voor een jonge mama van 24). Ik kan op dit moment nog niet echt vinden wat ik zoek, dus misschien hebben jullie tips!
Ik heb toevallig een tijdje terug een topic geopend hierover ook. Ik ben uiteindelijk uitgekomen op een corrigerende badpak. Inderdaad om mijn blubje te verhullen maar ook vanwege de striae die ik nu nog te erg vind. Er zijn best leuke corrigerende te vinden
Bikini esprit! Hoger broekje met een soort strikje bij about you gekocht! Echt fantastisch. En geloof me ik heb heeeeel veel bikini’s gepast, maar alleen deze zit geweldig haha! Ik ga even kijken of ik nog een linkje kan vinden.