11 Reacties

10 maanden geleden

Ik gebruik altijd al wasbaar tijdens zwemmen

10 maanden geleden

Ik heb ook wasbare gekocht maar ook nog geen ervaring mee haha

10 maanden geleden

Ik gebruik een wasbare luier voor m'n zoontje, tot nu toe nog geen problemen mee gehad. We hebben een luier die je groter kan maken dus hij gaat ook al een tijdje mee.

10 maanden geleden

Hier ook bij beide kinderen gebruikt.. echt ideaal! Het valt reuze mee hoe smerig het is om schoon te maken en ze zijn zo weer droog :)

10 maanden geleden

Je kan “wegwerp” zwemluiers ook uitwassen aangezien het geen vocht opneemt.

10 maanden geleden

Fijne ervaringen met wasbaar, instelbaar op verschillende maten en gaat zo de wasmachine in. Ze heeft er nog nooit in gepoept (voor zover ik zag), terwijl we elke week zwemmen. Geen ervaring met dat specifieke gedeelte dus :-)

10 maanden geleden

Wasbaar is veel makkelijker dan heb je altijd op voorraad. Ze poepen (zeker op deze leeftijd) toch vrijwel nooit tijdens het zwemmen. Is meer voor de zekerheid... Wij hebben van little lamb, leuke motiefjes en met klittenband

10 maanden geleden

Wasbare zwemluiers. Echt top!

10 maanden geleden

Hi wij hebben happy bear zwemluiers super handig kan je tot 2,5 uaar gebruiken hoef nooit na te denken over zwemluiers

10 maanden geleden

Wasbare zwemluier van de zeeman, echt geweldig!

10 maanden geleden

Totdat je bij het strand of zwembad bent en je baby daar poept. Dan moet je daar bij een wastafel de boel uitspoelen of bij de zee....... 🤣