6 Reacties

24 dagen geleden

Persoonlijk zou ik dat niet doen. Ik heb ook altijd echte waterratten en ze klimmen er vanaf 2,5 zelf uit en springen er rond 3 jaar bij ook gewoon zelf de hele tijd in. Maar allemaal waar ik zelf of partner bij zijn. Ben heel alert op dat ze altijd een puddel jumper dragen als we bij water zijn. Ook bij vrienden met een zwembad als ze daar in de buurt spelen. Pas als ze hun diploma hebben gaan die dingen bij mij uit. Mijn ervaring leert dat ze zich er echt niet bewust van zijn als ze zo jong zijn dat ze zonder iets echt onder gaan en ook onder blijven. Natuurlijk snappen ze het als ze wat ouder worden echt wel maar dan willen ze niet eens zonder.

18 dagen geleden

Zou dat survivalzwemmen iets zijn ? Om te oefenen wat ze kunnen doen en zo ook leerzaam met zwemmen bezig zijn.

17 dagen geleden

Ik heb een easy swim vest gehaald voor mijn zoontje. Echt ideaal, merk dat hij ook graag actief wil zijn ik had zo'n ding die om zijn middel en armen ging maar vond dat heel vervelend. Met de vest heeft hij zoveel meer bewegingsruimte en hij blijft echt drijven. Je hebt de pro (voor zwemlessen) en de fun en de easy swim fun is echt voor recreatief zwemmen

17 dagen geleden

Dit is de zwemvest

16 dagen geleden

Reactie op Koekoeksklok

Zou dat survivalzwemmen iets zijn ? Om te oefenen wat ze kunnen doen en zo ...
Ik ben inderdaad hier nu naar aan het kijken. Bij ons bieden ze zo iets aan vanaf 2,5 jaar. Nog eventjes wachten dus. Maar ik denk dat we dat met haar gaan doen. 馃榾

4 dagen geleden

Deze leeftijd is nog echt te jong om daar bewust van te zijn. Terecht dat je je hier zorgen om maakt, ze zijn zo vliegensvlug erin zonder dat je het door hebt. Wij hebben zelf een buitenzwembad, en hier is het hek altijd op slot. Achter het hekwerk mag/kan alleen met een volwassenen, en is de regel altijd bandjes en kurk om, ook als ze niet in het water zijn.