8 Reacties

één jaar geleden

Hoi, ik vrees dat dat gewoon de vorm van je tepel is. Dus je zult nu dan inderdaad even moeten helpen door de borst voor je kindje te vormen. Als je kindje wat langer drinkt, komt die juiste vorm er wel in en zal je kindje makkelijker gaan aanhappen. Bij onze eerste dochter had ik dat aan beide kanten en nu zijn ze dankzij haar al goed gevormd voor haar zusje. Dus maak je niet druk, het komt goed!

één jaar geleden

Je zou ook een tepelhoedje kunnen proberen. Misschien dat dit wat helpt

één jaar geleden

Ik heb dit aan beide kanten, een vlakke tepel. Dan is het lastig voor je kindje om aan te happen. Ik heb daarom gevoed met een tepelhoedje. Ze liggen nu ook weer klaar voor de tweede spruit.

één jaar geleden

Ik heb dit ook gehad bij mijn eerste. Wat meer ingetrokken. Je zal met tepelhoedje kunnen proberen of eerst met hand zorgen dat tepel iets meer naar buiten komt door al beetje t kolven bv. Als je kindje straks wat ouder is en sterker gaat het weer wat makkelijker. Zorg wel dat ze goed aan hapt anders heb je snel kans op kloven.

één jaar geleden

De vk vertelde me ooit dat het kan helpen om je borst te masseren bij een vlakke/ingetrokken tepel. Ben nog niet bevallen dus heb er geen ervaring mee, maar je zou het kunnen proberen.

één jaar geleden

Ik heb hier ook last van. Mijn verloskundige adviseerde om even de haaka(die had ik toevallig in huis) even 2 minuten op mijn borst te zetten zodat de tepel in vorm komt.

één jaar geleden

Dank voor jullie antwoorden allemaal! Het leek niet aan mijn tepel te liggen maar aan de manier van aanhappen. Uiteindelijk drinkt hij nu weer goed aan die borst in de rugbystand. Het is gewoon zijn minst favoriete boob.

18 dagen geleden

Topic gesloten op verzoek van topicstarter