7 Reacties

23 dagen geleden

Mijn dochter gaat 27 mei voor 1 dag naar de opvang. Waarvan 21 en 22 mei wen dagen in ingepland. Voor een paar uurtjes. Nee, ik heb geen advies gekregen om 2 dagen naar de opvang te brengen. Kreeg juist een antwoord van ik snap het goed, het is al duur genoeg. Vanwege opa & oma’s graag op haar passen. Zouden ze niet hun schema kunnen delen met je. Want ik zou de schema van de opvang juist willen gebruiken. Zodat het dan eventueel makkelijk zou kunnen gaan. Vind het ook wel spannend wegens fé nog een slaapje doet om 9.00.

23 dagen geleden

Ja wij bij onze 1e en ik zie en hoor het bij ons vaker bij andere kindjes. 1 dag is gewoon heel weinig, dan hebben ze lang nodig om te wennen en kennen ze de leidsters niet zo goed. Sinds onze dochter 1 was zijn we daarom naar 2 dagen gegaan en ging het echt snel beter. Daarvoor was ze er bijvoorbeeld heel stil terwijl ze thuis al wel snel kletste. Dus hier is 2 dagen echt wel een succes, daarom de 2de nu ook meteen 2 dagen gedaan

23 dagen geleden

Wij gaan vanaf deze maand ook een 2e dag. Puur omdat ons zoontje inderdaad moeilijk zijn draai kan vinden met 1 dag . Ik hoop dat het nu snel beter gaat. Wij hebben ook 2 aaneengesloten dagen. Maandag en dinsdag. Wij hebben officeel ook maar 1 dag nodig dus hoop dat het terug kan naar 1 dag als die goed gewend is en anders laten we het zo .

23 dagen geleden

Hier een meisje die vanaf september al 2 dagen naar de opvang gaat. Kwa wennen zat dat snel goed, gaat ook 2 dagen achter elkaar (dinsdag woensdag) maar kwa slapen op de opvang is het niet veel beter of ze nou 1 of 2 dagen gaat 🙈

23 dagen geleden

Ons zoontje gaat sinds nov 1 dag. En niks gehoord over 2 dagen en het gaat hartstikke goed. Ze vertellen ons elke keer hoe leuk hij het heeft en hoe makkelijk en lief hij is dus ik denk dat dit per kindje heel verschillend is. Ik zou gewoon 1 dag proberen als dat kan, anders kan je altijd ng een extra dag aanvragen

22 dagen geleden

Elk kindje is anders. Een vriendin doet 2 dagen, maar dat waren maandag en vrijdag. Voor haar tweede kind bleek dat dus moeilijk que ritme. Daarna hebben ze voor 2 aansluitende dagen gekozen en ging hartstikke goed. Dit terwijl dat allemaal met het eerste kindje geen probleem vormde. Als ik jou was zou ik het tenminste enkele weken proberen en dan zie je wel

22 dagen geleden

Hier gaan ze allebei sinds geboorte (zoon van bijna 3 en zoon van 1) 1 dag per week naar de opvang. Ze slapen er beiden hartstikke goed, willen eigenlijk nooit mee naar huis omdat ze het zo fijn hebben. En ja soms slapen ze wat minder, maar de week erna weer veel meer… Heeft je dochter er erg last van als ze een keer wat minder slaapt op de opvang? Als het niet nodig is, zou ik het gewoon bij 1 dag laten. Ik weet niet of ze zelf weten wat het kost een extra dag 🤑🤣