11 Reacties

één jaar geleden

Ik moet nog mijn 20weken echo doen en ben nu aan 21+ 6 en heb het binnen 3dagen de 20w echo wanneer was u laaste dag van u menstuaties dan kan je de datum weten die van mij was 28juli en mijn datums is voor 11april 2023

één jaar geleden

Wanneer was inderdaad je laatste menstruatie? Wel raar dat ze nu nog een andere uitgerekende datum geven. Bij mij deden ze dit rond de 9/11 weken. Ik ben zelf 26 april uitgerekend.

één jaar geleden

Reactie op Momwithandwithout

Wanneer was inderdaad je laatste menstruatie? Wel raar dat ze nu nog een an ...
Ik weet wel dat de vk en t ziekenhuis soms een andere uitgerekende datum uitkomen dus daarin kan de meting verschillen. Ik was bij de vk 27 april uitgerekend en bij t ziekenhuis 26 april. Verschilt maar 1 dag natuurlijk, maar dit kunnen ze zien in de computer. Hoezo ben jij zo overtuigd van 4 mei ?

één jaar geleden

Reactie op Momwithandwithout

Ik weet wel dat de vk en t ziekenhuis soms een andere uitgerekende datum ui ...
Nou ik was ongesteld op mijn vakantie in Frankrijk. Rond 22 juli. Toen naar huis 30 juli en toen begin augustus heb ik de keuze gemaakt om voor een tweede te gaan en ik was gelijk zwanger. Voor 30 juli kan het dus niet raak zijn geweest, ik had toen überhaupt de keuze nog niet gemaakt om voor een tweede te gaan…

één jaar geleden

Reactie op Klara1234

Nou ik was ongesteld op mijn vakantie in Frankrijk. Rond 22 juli. Toen naar ...
Oké want 23 juli was ik voor het laatste ongesteld en 23 augustus had ik 2 dikke strepen als zwangerschapstest. Plus ik was vrij laat met testen omdat ik het even heb uitgesteld (verwachtte t niet)

één jaar geleden

Reactie op Klara1234

Nou ik was ongesteld op mijn vakantie in Frankrijk. Rond 22 juli. Toen naar ...
Maar je krijgt altijd de eerste twee weken gratis toch? Je bent idd niet zwanger na je laatste menstruatie maar volgens mij rekenen ze vanaf die datum omdat je menstruatie makkelijker te herkennen is dan een eisprong of innesteling. Misschien begrijp ik je verkeerd. Mijne was ook 22 juli en ben ook 26 april uitgerekend.

één jaar geleden

Reactie op Kaastosti

Maar je krijgt altijd de eerste twee weken gratis toch? Je bent idd niet zw ...
Ja nee dat feit snap ik echt allemaal hoor en die berekening. Maar ik zit dus nu te worstelen met het feit dat hoofdomtrek en buikomtrek te klein zijn, en ik bij de eerst echo rond 4 mei uitgerekend zal zijn. Is toch raar? Haha

één jaar geleden

Is wel raar dat het zoveel scheelt. Ik vermoed dat mijn bevruchting 29 (eisprong was later dan verwacht) juli was en ik ben 20 april uitgerekend. Ik hoop dat het allemaal meevalt!

één jaar geleden

Reactie op Klara1234

Ja nee dat feit snap ik echt allemaal hoor en die berekening. Maar ik zit d ...
Ja dat snap ik wel inderdaad. De latere datum zou het wel verklaren. Maar hoe dat dan zo is gebeurd, en hoe dan bij de termijnecho er wel 26 april uit kwam... Een groot mysterie

één jaar geleden

Jazeker, bij mij werd ook met de 20 weken echo geconstateerd dat kindje te klein was voor de termijn. Ook via het ziekenhuis gelopen. Uiteindelijk ben ik bevallen van een gezonde dysmatuur baby van 40 cm en 1820 gram met 37 weken. Dysmatuur is te klein voor het aantal weken in de buik. Bij mij was de doorbloeding in de placenta niet goed. Pas geconstateerd na bevalling dat het aan de placenta lag. Hopelijk is het bij jou iets anders en trekt het bij! Zal duimen voor je! Sterkte!

één jaar geleden

Gisteren bij de echo geweest in het ziekenhuis, ze zag niks zorgelijks en fijn gebouwde baby. Ik ben dus niet terug gezet! Alles is verder heel goed gecontroleerd en goed. We hebben weer vertrouwen!