7 Reacties

3 jaar geleden

Ja hierzo 22 weken en half en sinds 21 weken ook terug. En heb het tot 18 weken gehad 😞

3 jaar geleden

Niet extreem maar wel dat ik echt moet blijven eten anders word ik naar en dat komt weer beetje terug naar niet continu

3 jaar geleden

Ik ben nu bijna 20 weken. Bij mij ging het vanaf week 16 een beetje beter. Minder misselijk, meer energie. En toen kreeg ik Corona en was ik weer een paar stappen terug. Ook weer misselijk. Toen weer even Emesafene gepakt en toen is de misselijkheid wel weer wat minder geworden. Nu ben ik nog veel moe… gaat op en af. Doe ik teveel, dan krijg ik de rekening. ( het hele weekend op de bank 🙈 ) en de misselijkheid is er ook nog wel een beetje. Ben je misschien ook actiever geworden?

3 jaar geleden

Reactie op Ellybelly

Ik ben nu bijna 20 weken. Bij mij ging het vanaf week 16 een beetje beter. ...
De afgelopen weken was ik wel actiever inderdaad, omdat ik me een stuk beter voelde. Zou het ook met een hormoonpiek te maken kunnen hebben?

3 jaar geleden

Reactie op Pope

De afgelopen weken was ik wel actiever inderdaad, omdat ik me een stuk bete ...
Ik ben niet op de hoogte van een hormoonpiek in deze periode. Zouden we kunnen googelen. Ik herken bij mezelf wel echt dat ik de rekening krijg als ik meer heb gedaan… 😏

3 jaar geleden

Ik ben tot een week of 16 a 17 heel ziek geweest (tot wel 20x per dag overgeven) daarna ging het een stuk beter, ik heb het werken weer opgepakt en ben ook weer gaan sporten, maar merk nu wel dat ik ook echt meer moet eten, als ik dat niet doe word ik weer erg misselijk, misschien heeft het daarmee te maken? Ook merk ik dat mijn lichaam echt moet wennen aan de hogere activiteit en dat ik daardoor ook erg moe en soms wat naar ben dus ik denk ook wel wat in de richting van wat ellybelly zegt, bij mij komt het ook wel echt omdat ik meer doe denk ik 😅

3 jaar geleden

Hier ook herkenbaar. Tot week 15 heel ziek geweest. Toen zelfs flink af kunnen bouwen met mijn medicatie tegen het overgeven/misselijkheid, maar de laatste dagen merk ik dat ik weer vaker misselijk ben en eten gaat weer moeizamer. Vooral dat laatste vind ik erg vervelend, want ik was net wat aan het aankomen 😔