14 Reacties
vorig jaar
'of zijn jullie wel normaal' 😂😂😂
Hahaha nee ik hoor juist dat we hier abnormaal zijn. Ik heb wel best wel een rustig kind. Ze zit vaak op dr billen tegen me aan te kletsen.
Je hebt dus helemaal niks aan mij, behalve dat ik veel vaker hoor dat ze over de commode racen dan stil zitten. Ik vond je berichtje komisch geschreven 😂
vorig jaar
Tv aan en op de bank verschonen en aankleden, dat is bij ons het enige waardoor we ons kind een beetje ‘normaal’ aan kunnen kleden. En zelfs dan blijft hij nog niet stil liggen😂😭 Staand of zittend aankleden werkt hier trouwens ook iets beter dan liggend. Maar vaak is het ook een two mans job in dit huis 😅
vorig jaar
Zo hard dit! Pamper en kleren is vreselijk! En eens hij weg glipt, moet ik hem gaan vangen. Aangezien ik zwanger ben is dat echt extra vermoeiend. En hij is zo sterk! Ik heb schrik dat ik hem pijn doe als ik hem in positie wil houden, aangezien ik echt heel wat kracht moet zetten.
vorig jaar
Ik geef even een speeltje of iets nieuws en interessant dat hij even kan spelen. Als ik het op de grond doe is het drama dus blijf bij de verschoon kussen
vorig jaar
Reactie op Prax
Klieren accepteer ik niet, het is gewoon "nee" en meewerken. Inderdaad cons ...
Werkt dat wel bij jou dan? Snappen ze wat meewerken is? Als ze hier protesteert, krijg ik haar dus echt niet aangekleed.
vorig jaar
Reactie op Kaastosti
'of zijn jullie wel normaal' 😂😂😂
Hahaha nee ik hoor juist dat we hier a ...
Op de billen zitten, k geloof niet dat ze dat buiten de maaltijden om wel eens langer dan 30 seconden doet…
vorig jaar
Reactie op Blije Clara
Op de billen zitten, k geloof niet dat ze dat buiten de maaltijden om wel e ...
Zie 😂😂
Abnormaal. Nee hier zit ze best vaak op dr billen te spelen en voor het avondeten zit ze ook makkelijk 20 minuten gewoon te eten. Ze staart ook graag naar onbekende mensen, dus dat gaat heel goed vanaf je billen 😂
vorig jaar
Reactie op Blije Clara
Werkt dat wel bij jou dan? Snappen ze wat meewerken is? Als ze hier protest ...
Hij protesteert niet zo vaak. Misschien is dat een gevolg van consequent zijn, of heb ik een lief kind. Hij heeft zeker weleens geen zin, maar dat resulteert vaker in huilen dan protesteren.
Wat ik wel doe, is altijd heel duidelijk vooraf aangeven wat we gaan doen en hem niet zomaar oppakken en meenemen bijv. wellicht kan dat helpen.
vorig jaar
Erachteraan rennen gebeurd hier niet echt. Wel laten we de teugels wat vieren met aankleden. Staan aankleden gaat hier ook best prima. Ze doet armpjes en beentjes zelf in de kleren steken als het staand gebeurd, dus geen ramp.
Wat betreft het eigen willetje, dat is herkenbaar. Hier is het gewoon een kwestie van zo consequent zijn als wat. In de kleine en de grote dingen. Voorbeeld, hier op de salontafel staan twee kleine prulletjes, die zijn niet zomaar stuk, maar ze mag er gewoon niet aanzitten. Ze zit er wel elke dag aan, maar zodra ik het zie ben ik consequent, zeg ik streng dat het niet mag en dat ze het direct terug moet zetten. Dat doet ze afhankelijk van hoe moe ze is. Als ze de kast opentrekt en een maischipsje pakt op eigen initiatief, ga ik daar ook direct een punt van maken. Hier kunnen ze overal bij, maar dat laten we bewust zo staan en zijn, omdat je ze dan gewoon simpelweg dingen kan aanleren en hoe jonger het erin zit, hoe beter.
vorig jaar
Reactie op Prax
Hij protesteert niet zo vaak. Misschien is dat een gevolg van consequent z ...
Kinderen die protesteren zijn ook lief 😋
vorig jaar
Altijd weer een uitdaging he?
Dit is hier heel herkenbaar, ik maak er altijd een spelletje van.en begin hem dan af te leiden ik heb een kleine mand op de commode staan daar mag hij wat uitpakken om tijdens het verschoon of aankleed moment er mee te spelen ik zing ook regelmatig liedjes als ik hem op het aankleedkussen heb.