8 Reacties

3 jaar geleden

Lijkt me niet.

3 jaar geleden

Doe ik ook weleens om een andere reden…. Als je langs veel uitlaatgassen ed bv komt.

3 jaar geleden

Hahah helemaal geen stomme vraag ik was ook echt ongerust toen ik aan het zwemmen was onderwater en me adem inhaalde was heel bang maar gelukkig was alles in orde 🤗

3 jaar geleden

De baby krijgt zuurstof via je bloed, dus even je adem inhouden kan geen kwaad

3 jaar geleden

Nee joh dat maakt niet uit! Ik vind adem inhouden lekker (word je beetje zweverig van) dus doe het regelmatig. M’n record is meer dan 1 minuut 😃😃

3 jaar geleden

Reactie op marieke_2022

Nee joh dat maakt niet uit! Ik vind adem inhouden lekker (word je beetje zw ...
Lijkt me niet goed. Als je licht in je hoofd wordt dan komt dat omdat het zuurstofgehalte in je bloed daalt: dus ook het zuurstofgehalte van je baby. Als je mij niet gelooft (ik heb een medische achtergrond) vraag t maar aan je huisarts

3 jaar geleden

Reactie op marieke_2022

Nee joh dat maakt niet uit! Ik vind adem inhouden lekker (word je beetje zw ...
Dit lijkt me dan inderdaad ook weer niet de bedoeling 😂. Maar een keertje kan heus geen kwaad.

3 jaar geleden

Ik weet wel dat freediven een no go is tijdens zwangerschap. Ik doe zeemeerminzwemmen / vinzwemmen en daarbij is het veel duiken en buikspierwerk (zie profielfoto). Dus sinds ik zwanger ben, ben ik daar tijdelijk mee gestopt. Freediven gaat om ontspanning en daarmee zo lang mogelijk onder water op 1 ademteug. Wat hieronder ook al gezegd wordt: dit is niet goed voor je kindje. Dus maar even niet tijdens de zwangerschap. ;-)