24 Reacties

één jaar geleden

Ik vind duo wagens überhaupt niet zo practisch en belachelijk duur. Je kunt ook een sta/zitplankje er aan zetten. Dan heb je niet zo'n gigantische wagen en scheelt veel geld. Daarnaast mijn dochter is nu net 2 en loopt meer aan de hand mee etc dan dat ze nog wilt zitten.

MOD

één jaar geleden

Wij hebben de Donkey 3 gekocht. Stukje goedkoper. Heb al een nieuwe Joolz Day+ en vond weer zo'n dure wagen wel heel extreem. Nu met black Friday een mooie deal gehad Optie 2 dacht ik bij voorbaat te willen. Echter vind ik het toch niets dat ze boven/onder elkaar zitten/liggen. Daarom toch Bugaboo gekocht

één jaar geleden

Ik ga wel voor de bugaboo (tweedehands). Vind het ook duur maar mijn zoontje wil nog wel in de buggy en heb geen zin om straks achter hem aan te moeten rennen met een baby in de kinderwagen😂. Zo’n bak er onder vind ik ook geen fijn idee.

één jaar geleden

Reactie op Sem_

Wij hebben de Donkey 3 gekocht. Stukje goedkoper. Heb al een nieuwe Joolz D ...
Ja, ik was ook naar die aan het kijken. Kan deze alleen nergens meer vinden in het zwart. Was een mooie actie op de bugaboo site zelf, maar net te laat 🙈

één jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Ik vind duo wagens überhaupt niet zo practisch en belachelijk duur. Je kunt ...
Ja, die optie had ik indd ook gezien. Zelf vind ik het wel fijner om nog een kinderwagen voor de oudste te hebben, ze vindt lopen leuk maar grote afstanden niet.

één jaar geleden

Joolz geo kan het. Mijn zoontje is ook 20/21 maanden als het 2e kindje word geboren. En gaan eerst gewoon proberen met meerijd plankje/ zitje. En mocht echt niet werken kan ik mijn huidige Joolz geo 2 ombouwen. Heb ik mijn zoontje ook veel in de draagzak gehad dus zie dat nu ook wel gebeuren en dan oudste in buggy/ kinderwagen

MOD

één jaar geleden

Reactie op sbrf

Ja, ik was ook naar die aan het kijken. Kan deze alleen nergens meer vinden ...
Ik wilde ook zwart..... Wilde eerst met hond wandelen, kwam ik terug, zwart uitverkocht. Toch maar blauw gekocht 🙈

één jaar geleden

Een vriendin van mij heeft laatst de Deryan Evy kinderwagen besteld. Ze was er mega enthousiast over! Je kan er echt alle kanten mee op met allerlei accessoires. Dus ik denk dat wij ook voor die optie gaan. Gelukkig zijn ze ook niet zo duur dat je er een nier voor hoeft te verkopen. Wij verwachten een tweeling en hebben tegen die tijd nog een kind van 1,5. Daar hebben ze een heel handig meerij-zitje voor.

één jaar geleden

Wij hebben de cybex gazelle gekocht. Daar is wat meer afstand tussen de 2 zitjes. Bij o.a. de joolz geo had ik het gevoel dat je de baby niet meer kan zien, zo dicht zit het zitje erop.

één jaar geleden

Reactie op Sem_

Ik wilde ook zwart..... Wilde eerst met hond wandelen, kwam ik terug, zwart ...
Ik probeer m’n vriend nog over te halen voor de zwart met roze kappen, omdat we straks twee meisjes hebben. Hij is het er niet mee eens 🤣

één jaar geleden

Reactie op ilse-e

Wij hebben de cybex gazelle gekocht. Daar is wat meer afstand tussen de 2 z ...
Oké, bij de Cybex Gazelle is dus meer ruimte dan bij andere wagens die op elkaar geklikt worden? Goed om te weten, gaan we daar nog een keer extra naar kijken!

één jaar geleden

Ik heb de Joolz geo 2 voor ons dochtertje. Ik kan de xxl boodschappen mand eraf halen en daar een bak op plaatsen, zo is deze uit te breiden. Ik vind het zelf prima maar dan heb je ze idd boven elkaar. Dit was voor ons de meest 'goedkope' oplossing, duo wagens zijn enorm duur idd! Succes met je keuze!

één jaar geleden

Kijk ook eens in dit topic: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-april-2023/duowagen-14Bpn9?utm_source=24Baby&utm_medium=app Dan hoef ik mijn lange reactie niet over the typen 🤣

één jaar geleden

Wij hebben een cybex gazelle. Krijg je de kindjes wel boven elkaar maar ik had dat juist liever dan naast elkaar. Naast elkaar wordt je zo breed en als je dan bv een kruidvat in wilt 🙈 drama 🤣 Wij hadden eerst naar een staplankje gekeken maar ik vond dat zo niet fijn. Doordat zon plankje naar achteren uitsteekt, kan je niet meer recht achter de wagen lopen. Dus je loopt of gebogen of naast de wagen. Dat is voor eventjes te doen maar langere tijd is echt niet fijn. En aangezien ik heel veel lopend doe 🙈 Ik ben echt superblij met mijn wagen. We hebben ook gekeken naar de joolz en bugaboo alleen vonden mijn man en ik de bugaboo allebei niet fijn lopen en ik de joolz niet.. Dus voor ons was de keus snel gemaakt 😉

één jaar geleden

Iemand ervaring met de yoyo connect?

één jaar geleden

Ik heb laatst de Nuna Demi Grow gekocht. Daar kun je ook de maxi cosi op klikken en eventueel zitten er adapters bij om de stoelen wat verder uit elkaar te kunnen zetten. Vind het een groot voordeel dat de zitjes niet naast elkaar zitten want anders ben je zo breed.

één jaar geleden

Wij twijfelde eerst tussen de buggaboo en de gazelle s. Echter ik zie nu bij mijn eerste dochter al wat een bagage je bij je hebt als je op pad gaat.. ze zit nu in de autostoel groep 1. Het losse buggy opzetstuk van onze joolz moet je dus apart meenemen.. nu zie ik dat dus met de nieuwe baby helemaal voor me als die ook 7 maanden is..🤣 dan heb je dus 2 mega autostoelen in de auto. Dan heb je nog het onderstel van de wagen en nog 2 'buggy' opzetstukken.. Dan moet je wel echt een behoorlijke auto hebben.. en wat een gesjouw.. daarnaast vind ik de buggyzitjes van de gazelle echt klein.. geloof nooit dat ze daar langer inpassen dan max 3 jaar. Ik ben me dus gaan verdiepen in de duo buggy's. En zijn op deze uitgekomen. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/duo-kinderwagen-easygo-domino-coal-zachte-reiswieg?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_303759 Het wiegje lijkt op een soort weekendtas.. maar ik vind die fase dat ze echt in het wiegje liggen zo kort.. terwijl je daarna de buggy mega veel gaat gebruiken verwacht ik. Daarnaast zie ik op mp iedereen z'n buggaboo te koop aanbieden omdat ze overgaan op een duo buggy.. buggy is echt met 1 druk op de knop geklapt en je hebt niet allelei onderdelen. We houden de joolz er gewoon naast mocht je een keer met 1tje op pad gaan.

één jaar geleden

Reactie op Lysha

Iemand ervaring met de yoyo connect?
Hier heb ik ook naar gekeken. Leek me top. Maar on de winkel vertelde ze me dat je ze niet meer als 2 losse kunt gebruiken. Er is er maar 1 die je los kan gebruiken. Daarom is hij afgevallen.. ik zie dan het voordeel niet meer.

één jaar geleden

Van cybex is ook mooi (duo variant)

één jaar geleden

Bedankt allemaal voor de reacties, na lang twijfelen en veel advies zijn wij uitgekomen op de Cybex Gazelle S duo! Heel benieuwd hoe deze kinderwagen straks in de praktijk bevalt!