26 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op mevrouwtje123
Ik heb hier ook last van. En bij mij stinkt het ook????
Oh het kan mss ook een schimmelinfectie zijn want dat reukt erg sterk. Mss toch even naar laten kijken, ik las dat dat ook vaker kan gebeuren bij een zwangerschap. Vooral niet te druk over maken hoor want is super goed te behandelen :)
3 jaar geleden
Jep, hoort erbij zeggen ze.. zolang het niet sterk ruikt is er niks aan de hand, heb ik me laten vertellen. Als dat wel het geval is kan het een schimmelinfectie zijn (wat ook vaak voorkomt tijdens de zwangerschap).
3 jaar geleden
Hier ook al heel de zwangerschap , waterig en ruikt ook. Alles op kweek gehad maar niks aan de hand . Baal er ook van maar is niet anders, ben 22 weken. Veel in legkruisjes dan maar
3 jaar geleden
Reactie op Lotte1984v
Hier ook al heel de zwangerschap , waterig en ruikt ook. Alles op kweek geh ...
Ik snap dat je inlegkruisjes gebruikt, echter is de kans op (schimmel)infecties daardoor groter. VK en GYN raden aan enkel katoenen onderbroeken, desnoods tussendoor even wisselen voor een schone.
Dacht zeg het je even, ik heb er zelf namelijk ook veel last van 😅 al vanaf het begin en ben nu 21 weken
3 jaar geleden
Nou zonder inlegkruisjes kan ik niet hoor, dan blijf ik schoon ondergoed en broek aan doen doe alleen in de nacht zonder. Verschoon ze geregeld
3 jaar geleden
Reactie op Maramae
Ja klopt, ik heb daarom nu wasbare inlegkruisjes gekocht. Is gewoon van kat ...
Ik raad ook het zogeheten “period underwear” aan, ik had met m’n ongesteldheid standaard last van schimmelinfecties door het gebruik van plastic. Sinds het overstappen op dit ondergoed geen last meer van gehad! Ze hebben allerlei verschillende vormen en maten ervan, heerlijk zacht en vangt het echt wel goed op!
3 jaar geleden
Reactie op MelanieBabyB
Ik raad ook het zogeheten “period underwear” aan, ik had met m’n ongesteldh ...
Welk merk heb je?
3 jaar geleden
Welk merk heb je?
Ik heb die van Snuggs, zijn wat duur maar heel wat waard, over de tijd heen haal je dat er zeker uit.
3 jaar geleden
Hier is het ook in ene sinds begin deze week (ben bijna 19 weken) meer geworden. Een beetje waterig en wittig en ik schrok daar de eerste keer deze zwangerschap ook even van. Bij mij ruikt het zeker niet onaangenaam of zo. Ik neem voor de zekerheid extra katoenen ondergoed mee wanneer ik de deur uit ga. Ook draag ik al jaren geen strings (tenzij ik een feestje heb of een bijzondere jurk/broek aan heb en dan zijn ze ook van katoen).